Administrator Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hej. Hvor gamle er hanhundene inden de begynder at lette ben når de tisser? Er der nogen der kan huske hvor gammel jeres var da den begyndte på det, vores hanhund er 15 måneder, og letter stadig ikke ben Mvh Johnni Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anonymous Besvaret April 21, 2006 Rapporter Share Besvaret April 21, 2006 Hej. Hvor gamle er hanhundene inden de begynder at lette ben når de tisser? Er der nogen der kan huske hvor gammel jeres var da den begyndte på det, vores hanhund er 15 måneder, og letter stadig ikke ben Mvh Johnni Hej Johnni... Har fået fortalt at det er meget forskelligt hvornår en hanhund løfter ben.. Men jeg kan da godt forstå du spørger, nu når din hund er 15 måneder.. Min hanhund som er 10 måneder nu, begyndte at løfte ben da han var ca 8 måneder... Du skulle ha set den stolte moarrr her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anonymous Besvaret April 21, 2006 Rapporter Share Besvaret April 21, 2006 Jeg kender et par stykker med hanhunde på ca. 8 mdr. og de er så småt begyndt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anonymous Besvaret April 22, 2006 Rapporter Share Besvaret April 22, 2006 Vores var også ca. 8 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2006 Takker for jeres svar, nu kan man ikke lade være at spekulere på om han måske er tvekønnet, når nu han stadig står op og tisser, griner...spøg til side, det kan ikke varer ret længe kan jeg høre, inden han begynder på det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts