Hop til indhold

Hvem er jeg?

Gæst zepnuz
 Share

Recommended Posts

Jeg er en ung pige på 22 (23 til sommer). Jeg bor sammen med min kæreste på snart 27! Vi har ingen børn pga komblikationer men tilgængæld har vi hunde :) Vi har Pt. 2 voksne og 4 hvalpe (12uger) af racen Gordon Setter vi har haft hund i 5 år og er begge vokset op med hunde!

Vi/mens jeg går meget op i mine hunde! De bruges aktivt til markprøver, apportprøver, jagt og udstilling! Vi har kennel mærke genne DKK og hvalpene er fra vores første kuld!

Ud over hundene driver vi en gård med malkekøer og har et par slagtekaniner også...

Hvis i vil vide mere så spørg så skal jeg se om jeg kan/vil svare! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette Nielsen

Jeg har lige et par spørgsmål..

Havde du ikke nogle bekymringer, da dig og din kæreste købte hund i så ung en alder?

Jeg har gennem de seneste to år ønsket mig en hund, da jeg hele mit liv har haft hund og derfor savner en.

Jeg selv er 19, og til sommer færdiggør jeg en højere handels eksamen. Jeg bor sammen med min kæreste gennem 4 år på 22.

Vi har tit snakket om mit ønske om at få hund, og han er også helt skudt i tanken om at få en hund :)

Der går ihvertfald et år inden vi køber en hund, men synes der er mange, der synes jeg er for ung. Ved godt jeg ikke er særlig gammel, men jeg har altid haft hund og ved derfor, at jeg kan give den et godt hundeliv.

Så ville bare lige høre hvilke bekymringer du gjorde dig, og hvad der fik dig til at købe hund alligevel :)

Mvh Mette Nielsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige et par spørgsmål..

Havde du ikke nogle bekymringer, da dig og din kæreste købte hund i så ung en alder?

Jeg har gennem de seneste to år ønsket mig en hund, da jeg hele mit liv har haft hund og derfor savner en.

Jeg selv er 19, og til sommer færdiggør jeg en højere handels eksamen. Jeg bor sammen med min kæreste gennem 4 år på 22.

Vi har tit snakket om mit ønske om at få hund, og han er også helt skudt i tanken om at få en hund :)

Der går ihvertfald et år inden vi køber en hund, men synes der er mange, der synes jeg er for ung. Ved godt jeg ikke er særlig gammel, men jeg har altid haft hund og ved derfor, at jeg kan give den et godt hundeliv.

Så ville bare lige høre hvilke bekymringer du gjorde dig, og hvad der fik dig til at købe hund alligevel :)

Mvh Mette Nielsen

Hvis du har tænkt tingene ordentligt igennem mht. hvad der skal ske med hunden hvis I evt. går fra hinanden, er sikker på at den ikke skal være for meget alene, hvem skal passe når I skal noget begge to, er I klar til at tage lige hjem fra arbejde hver dag fordi hunden skal ud osv. osv. og det hele er ok set med hundens øjne, så synes jeg da at I skal kaste jer ud i det. Alder er ikke afgørende for om man er en god hundeejer, "Hundetossen" (tror jeg nok, undskyld Sitto, jeg kan altså ikke helt huske hvad du hedder herinde) er f.eks. ikke ret gammel og er super kompetent til at have hund. Selv var jeg 23 da jeg fik min første hund og jeg er ikke i tvivl om at mange syntes at jeg var for ung, men det gik faktisk RET godt, også selv om han var af en race som ikke opfattes som en "begynder-hund". Så lad være med at lade jer gå på af andres fordomme, hvis I selv mener at I er kompetente til at give hunden det liv den har krav på :D Pøj pøj med det :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites