Hop til indhold

Breton hvalp


Gæst Breton-Jet
 Share

Recommended Posts

Gæst Breton-Jet

Hej!

 

Vi er en lille familie der om en uge skal hente en Breton :)

 

Tænkte om der var nogen der vidste noget om dem? da der ikke er så meget i bøger og på nettet?

 

Vi henter hende hos specialdogs Et super sted:P

 

 

Mange hilsner ida

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Vi er en lille familie der om en uge skal hente en Breton :)

 

Tænkte om der var nogen der vidste noget om dem? da der ikke er så meget i bøger og på nettet?

 

Vi henter hende hos specialdogs Et super sted:P

 

 

Mange hilsner ida

 

Tillykke med jeres nye hund. Min ene hund er halvt Breton. De har ry for nemt at blive nervøse og stresset, så være obs på det. Ellers er det vigtigt at bruge den til hvad den er skabt til, nemlig jagt. Min hund er en meget lærerig hund, og elsker at lære, ved ikke om det stammer specielt fra betonen, men vil råde jer til at gå til træning, og gerne et sted hvor de bruger bløde metoder.

 

bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med dit valg af hund.

 

Jeg har breton.

 

Det er en skøn skøn hund. Det er en hund som elsker at behage og gøre det rigtige. Den er klog og lærenem......... hmmm........... det lyder jo som en lovprisning af enhver hund....... :mrgreen: og så synes jeg den har mange menneskelige træk....... det er som om den kan se gennem én.

 

Lidt nervøs? Måske nok........ Vores bryder sig ikke om børn og voksne med særlige behov (udviklingshæmmede)

 

Hun er lyn hurtig............ og elsker at løbe. Hun har et særdeles bredt søg.

 

Vores kan desværre ikke bruges til ande apportering. Den fik tæsk af vores gamle border terrier i forbindelse med et par ænder. Men den apporterer glad og gerne f.eks. fasaner.

 

Jeg vil gerne fortælle mere........... men jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal fortælle dig....... bortset fra at jeg synes at det er et kanon godt valg.

 

http://breton.dk/ har også et forum, hvor man er velkommen til at spørge om hvad som helst vedr. Breton.

 

DSC00879.jpg

 

chili079.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Vi er en lille familie der om en uge skal hente en Breton :)

 

Tænkte om der var nogen der vidste noget om dem? da der ikke er så meget i bøger og på nettet?

 

Vi henter hende hos specialdogs Et super sted:P

 

 

Mange hilsner ida

 

Har jeg forstået det rigtigt, når jeg læser det som, at I skal hente hunden om en uge - men egentlig ikke ved noget om racen endnu? :shock: Hvordan ved I så, at det er den rigtige race for jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Vi har selfølgeligt læst og hørt og Vi HAR været oppe og se hende og snakket med specialdogs om breton, Vil ville bare høre om der var andre der Viste noget vi ikke havde fået advide :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Breton-Jet

Update

 

Hun har fået meget mere -personlighed- :banan:

Vi skal til og lære hende ikke og sluge maden :damn:

Hun kan sitte, dække, komme når man kalder, nææsten "Hvad siger hunden?":lol: , løbe/aport på komando, give pote, er ved at lære hende kravle på komando (Kan godt uden:roll:) og det bedste af det hele!!!!!!!

 

Hun kan holde sig i 3 kvarter nu!!!!

:5up::vuf::5up:

 

Hun er også ved at lære at sit dækken ikke er farligt og hun har næsten forstået det!

 

(Det hele er self trænet med >klikker< ;-) )

 

 

 

2qsxzs9.jpg

 

2nhkuo9.jpg

 

ih4pyo.jpg

 

2hg8y29.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...