Hop til indhold

--> verdens dårligste hundemor :'(


Gæst Reaper
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for luft.. og jeg ved jeg har dummet mig, så plz ikke kør mere rundt i det, men jeg har brug for at komme ud med det.

Jeg har tudet hele weekenden, og det første jeg tænkte på lørdag morgen var HAM!

 

Ham den lille hvalp, som blev solgt til en familie som var her og se ham 2 gange.. faktisk søde mennesker.. og alligevel, burde man lytte mere til sig selv.

 

Jeg tror aldrig jeg tilgiver mig selv. :megaked:

 

De andre hvalpe, var en "fornøjelse" at komme af med dem, ikke fordi de kom væk, men fordi man så de mennesker være så glade, og have fuld tiltro til, at netop mine hvalpe havde fået den bedste start på livet nogensinde - og jeg var stolt over at have valgt familierne til dem.

 

Alligevel, har jeg solgt en af mine hvalpe, til en familie hvor det var forkert. vi sad 4 voksene mennesker og tudede hele aftenen, og havde mest af alt lyst til at ringe og sige vi ville have ham tilbage.

Børnene havde glædet sig - de havde kørt i bil længe, og var helt opkørte, og vi følte alle det var forkert, men tænkte "jeg overeagerer" - det skal nok gå godt.. først da alt er for sent, for vi snakket sammen og så kommer det hele frem.. ALT var forkert.. jeg har det forfærdeligt.. hvordan kunne jeg gøre det? :megaked::megaked:

 

Mine hvalpe har ikke selv valgt deres familier, jeg har valgt dem! - det var MIT ansvar at finde de rette hjem, og alligevel gjorde jeg det ikke godt nok.. jeg har det møg elendigt.. det eneste jeg trøster mig selv med er at de ikke giver 7000 kr. for en hund som ender som et stykke legetøj, og at de ikke var dyremishandlere..

 

Som sagt.. jeg måtte bare ud med det. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...