Hop til indhold

Det var tæt på at blive bro-dore hvalpe


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi har lige været ude og gå, og guske tak og lov for at der er begyndt at være lidt hjemme i Aslans hjerne..............

 

 

10 meter inden hjemkomst, kommer der en løs lab løbende, jeg råber af den, men den er sq ligeeglad :evil:

 

Aslan siger "weeeeeeeeeeeeeeeee"

De snuser og jeg tænker "nå ja okay, no harm"

 

Lige indtil labben vender røven til :evil: og fjerner halen :shock:

 

Min arm er smadret, men da jeg råbte højt nok, løb labben og Aslan fulgte - meget modvilligt - med i min trækken og hiven, puha det er hårdt at have han-hund der ikke lystre pronto - når der er løse løbske labber :evil:

 

 

Og da labben løb, kom der en brun lab løbbende efetr den :shock:

 

 

Nå, Aslan fik ikke afløb for sine han-hundew instinkter denne gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hehe, det kunne sikkert ellers være blevet nogle søde vapser!

Godt der ikke blev noget action, for ellers havde du garanteret, inden så længe fået en hvalp i huset - Jeg er sikker på du ikke ville kunne så for en lille Aslan hvalp :mrgreen:

 

Men sjovt nok, så får man som hanhunde ejer, altid skylden hvis der skulle komme noget ud af, at den kære tæve i løvetid, render løs ;-)

 

Utroligt han hørte efter - Det havde Bamse sgu' ikke gjort!

 

Han kan sidde i timer og glo på naboens tæve, på den anden side af terasse døren, når hun stikker af - Og vi kan ikke med vold og magt slæbe hende væk derfra, og det samme gælder for Bamse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det kunne sikkert ellers være blevet nogle søde vapser!

Godt der ikke blev noget action, for ellers havde du garanteret, inden så længe fået en hvalp i huset - Jeg er sikker på du ikke ville kunne så for en lille Aslan hvalp :mrgreen:

 

Men sjovt nok, så får man som hanhunde ejer, altid skylden hvis der skulle komme noget ud af, at den kære tæve i løvetid, render løs ;-)

 

Utroligt han hørte efter - Det havde Bamse sgu' ikke gjort!

 

Han kan sidde i timer og glo på naboens tæve, på den anden side af terasse døren, når hun stikker af - Og vi kan ikke med vold og magt slæbe hende væk derfra, og det samme gælder for Bamse :hjerte:

 

hvis tæven er løs og hannen i snor kommer ejer ikke ikke skylden. Men hvis tæve er i snor og hannen er løs, så får ejer skylden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...