Hop til indhold

Hjælp til brug af forum


Gæst Sultana
 Share

Recommended Posts

Gæst Sultana

Hej allesammen.

 

Jeg er helt ny i det her forum. Har aldrig prøvet at være i noget forum overhovedet, og har lidt svært ved at finde ud af hvordan det hele virker herinde. I går skrev jeg et indlæg, og fik et par svar i løbet af nogle timer. Herefter "forsvandt" mit indlæg fra listen. De står jo alle i dato orden og tids-orden, men lige pludselig var det væk efter jeg havde fået et par svar ... har I prøvet det? Og ved I hvorfor? Jeg har nok gjort noget forkert, men aner bare ikke hvad? Vil nogen hjælpe mig med det? Det er jo lidt ærgerligt når man bare ikke lige har fattet hvordan det hele foregår. :cry: På forhånd tak for hjælpen.

 

Hilsen fra Sultana

Link til indlæg
Del på andre sites

Ovenover listen med tråde er nogle grønne knapper. Hvis du trykker på "Vis 50", så visea de seneste 50 aktive tråde.

 

Alternativt kan du bruge den store Emneinddeling længre nede på siden. Så gælder et system med kødben i farver, der står vist om det allernederst.

Jeg bruger nu altid kun "vis 50", og så engang imellem den grønne "søg" knap. Det synes jeg er nemmest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen.

 

Jeg er helt ny i det her forum. Har aldrig prøvet at være i noget forum overhovedet, og har lidt svært ved at finde ud af hvordan det hele virker herinde. I går skrev jeg et indlæg, og fik et par svar i løbet af nogle timer. Herefter "forsvandt" mit indlæg fra listen. De står jo alle i dato orden og tids-orden, men lige pludselig var det væk efter jeg havde fået et par svar ... har I prøvet det? Og ved I hvorfor? Jeg har nok gjort noget forkert, men aner bare ikke hvad? Vil nogen hjælpe mig med det? Det er jo lidt ærgerligt når man bare ikke lige har fattet hvordan det hele foregår. :cry: På forhånd tak for hjælpen.

 

Hilsen fra Sultana

 

Hej, Sultana. Velkommen til...

 

Jo, det er lidt svært at hitte rundt i, det kan jeg godt give dig ret i.

Det bedste, du kan gøre er at skrive en masse indlæg og i det hele taget bruge Hunde-forum rigtig meget. Så lærer du en masse ting.

 

Du kan altid finde alle dine egne indlæg igen ved at gå ind i din egen profil.

Det gør du ved at kikke på et af de indlæg, som du selv har skrevet:

Neden under indlægget er der en knap, hvor der står "Profile".

 

På samme måde kan du se hvilke indlæg andre har skrevet, ved at gå ind i DERES profiler.

 

En anden ting, der er god at kunne, er at sætte smilies ind: a170.gif

 

----Fra denneher side: http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs

 

Læg også mærke til knappen lige over dit skrivefelt når du skriver indlæg: "Upload Billede". Det er rigtig nemt at sætte billeder af vores hunde ind i indlæggene.. Må vi se din?

 

Resten lærer du nok efterhånden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Der er også smil på denne side http://langkawi.dk/viewpage.php?page_id=65

 

banan19.gif

 

 

Både på cosgan og denne skal du venstre klikke på det smil du vil have, og så højreklikke i indlægget og vælge sæt ind, sådan e044.gif

 

 

Når du gerne vil citere nogens indlæg trykker du på quote og skriver nederst under teksten :)

 

Indsættelse af billeder gør du på upload billede, vi har alle for ikke længe siden været nybegyndere, så gå igang, og prøv dig frem, snart kan du alt det vi andre kan, og spørg endeligt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...