Gæst Chaddin Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Jeg startede dagen som jeg plejer. I skolen fik jeg lavet de opgaver jeg havde sat mig for, og jeg var hjemme hos en veninde for bl.a. at se hendes nye kanin. Om aftenen lavede jeg så pandekager til min familie og de smagte rigtig lækkert :mums: det var nok de bedste pandekager jeg hidtil har lavet Så skete der også noget mere.. Vi fik ringet til kennelen vi planlagde at få hvalp fra. De regner så med at der bliver født hvalpe om ca. 6 måneder og moren er bare så smuk! OG VI SKAL HAVE EN AF DE HVALPE!! :klap2::klovn: men da det er første gang tæven skal have hvalpe er det ikke 100% sikkert at det går som planlagt.. men jeg krydser fingre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Det lyder da som en dejlig dag, jeg kunne godt have spist en pandekage Hvad slags huns skal i så have? Har kennelen en hjemmeside man kan lure lidt på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Jeg krydser da fingre for der er en lille baby til jer om ca 8 md Spændende , hvad er det for en slags Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Det er en Eurasier. De har en hjemmeside, men ikke så mange billeder Jeg er helt tosset med eurasieren Her er det et link: http://www.arresoens-eurasier.dk/index.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Forresten er det min lillesøsters klasselærer der ejer kennelen og han bor lige i nærheden så vi kan besøge hans hunde rigtig meget :blink: Det er bare fedt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Iiiiiiiiiih tillykke med den kommende hvalp :klap2: selvom at der er lang tid til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Iiiiiiiiiih tillykke med den kommende hvalp :klap2: selvom at der er lang tid til Ja der er meget lang tid til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Åh de er så skønne de hunde - vi har gået til træning med et par stykker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aka-fo Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Ak ja forventningens glæde.. lige som at vente på juleaften. Vi er lige igang med et hvalpekøb, og får først vores hvalp at se til jul :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 tillykke, det bliver godt nok spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts