Hop til indhold

lækre godbidder og tyggeting til hunden :)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Det synes jeg ville være en super ide - så kan vi jo mødes en dag i skal til Gudrun :D så kan vi prøve lidt af det hele!

 

Jeps, lad os fortsætte over pm/mail

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Kan godt være jeg spørger dumt.. Men hvor længe kan sådanne snacks holde sig, står det på posen eller noget man selv skal afgøre..??

 

Tørrede naturprodukter kan holde sig meget længe også efter åbning, hvis de opbevares korrekt. Opbevaret i en lufttæt beholder og ved stuetemp. eller derunder, kan de holde sig op mod et år.

 

Oftest står det på posen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være jeg spørger dumt.. Men hvor længe kan sådanne snacks holde sig, står det på posen eller noget man selv skal afgøre..??

 

Tørrede naturprodukter kan holde sig meget længe også efter åbning, hvis de opbevares korrekt. Opbevaret i en lufttæt beholder og ved stuetemp. eller derunder, kan de holde sig op mod et år.

 

Oftest står det på posen :)

 

1000 tak for svaret:D synes det er en fed side, og ku købe mig fattig derinde.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Kan godt være jeg spørger dumt.. Men hvor længe kan sådanne snacks holde sig, står det på posen eller noget man selv skal afgøre..??

 

Tørrede naturprodukter kan holde sig meget længe også efter åbning, hvis de opbevares korrekt. Opbevaret i en lufttæt beholder og ved stuetemp. eller derunder, kan de holde sig op mod et år.

 

Oftest står det på posen :)

 

1000 tak for svaret:D synes det er en fed side, og ku købe mig fattig derinde.. hehe

J, der er mange lækre tørrede ting, det er dejligt at man kan få noget fra andre dyr end de sædvanlige :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bestilt strudsenuggets, hesteenergistænger, tørret oksekød, kanin ører og kyllinge halse til Lua.

 

Jeg kunne ikke købe det via mghund.dk desværre. Jeg har visa elektron, men de har en anden side der hedder mosegaardens.dk hvor man kan betale med alle kort :D

 

Glæder mig til at få sagerne :D Det tror jeg os Lua gør :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har også bestilt en masse. Der skal ikke mangle noget :D kæresten er ikke vild med at jeg har købt energistænger, efter jeg fortalte ham hvad det var.. han lød virkelig som en tøs. haha..

 

Og troede det var mig der var sart..

 

så nu går vi bare og venter spændt på at det kommer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så har jeg bestilt lidt guf til Oscar... Nu håber jeg den kræsenpind kan lide det :S

 

Har bestilt:

Hesteenergistænger

Okselunge

Kaninører

Strudsenuggets

Tørret hestekød

 

:)

 

Dejligt med link til gode sider!

 

Ja, det er ret populært her :D

 

Ps: jeg tror Oskar måske kan passe den puppiasele Mika har fået, har skrevet om det i seletråden :)

Vil gerne måle hvis du vil :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bestilt lidt guf til Oscar... Nu håber jeg den kræsenpind kan lide det :S

 

Har bestilt:

Hesteenergistænger

Okselunge

Kaninører

Strudsenuggets

Tørret hestekød

 

:)

 

Dejligt med link til gode sider!

 

Ja, det er ret populært her :D

 

Ps: jeg tror Oskar måske kan passe den puppiasele Mika har fået, har skrevet om det i seletråden :)

Vil gerne måle hvis du vil :)

 

Lyder lovende at det er populært :)

 

Har slet ikke set i seletråden for nylig. Du må meget gerne måle den sele du har til Mika. Jeg vil så gerne have fat i en god sele til ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så har jeg bestilt lidt guf til Oscar... Nu håber jeg den kræsenpind kan lide det :S

 

Har bestilt:

Hesteenergistænger

Okselunge

Kaninører

Strudsenuggets

Tørret hestekød

 

:)

 

Dejligt med link til gode sider!

 

Ja, det er ret populært her :D

 

Ps: jeg tror Oskar måske kan passe den puppiasele Mika har fået, har skrevet om det i seletråden :)

Vil gerne måle hvis du vil :)

 

Lyder lovende at det er populært :)

 

Har slet ikke set i seletråden for nylig. Du må meget gerne måle den sele du har til Mika. Jeg vil så gerne have fat i en god sele til ham :)

 

Så er seletråden opdateret :D

 

Glæder mig til at høre hvad Oskar synes om de lækre sager :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bestilt lidt guf til Oscar... Nu håber jeg den kræsenpind kan lide det :S

 

Har bestilt:

Hesteenergistænger

Okselunge

Kaninører

Strudsenuggets

Tørret hestekød

 

:)

 

Dejligt med link til gode sider!

 

Ja, det er ret populært her :D

 

Ps: jeg tror Oskar måske kan passe den puppiasele Mika har fået, har skrevet om det i seletråden :)

Vil gerne måle hvis du vil :)

 

Lyder lovende at det er populært :)

 

Har slet ikke set i seletråden for nylig. Du må meget gerne måle den sele du har til Mika. Jeg vil så gerne have fat i en god sele til ham :)

 

Så er seletråden opdateret :D

 

Glæder mig til at høre hvad Oskar synes om de lækre sager :D

 

Hvor er det sødt af dig :)

 

Jeg vil næsten æde en hat på at kaninørene er noget af det der ikke bliver spist... Så må jeg forkæle nogle af hans venner og veninder hvis det er tilfældet :) Nu ser vi lige. Hest og okse og struds regner jeg ikke med der skulle være noget i vejen for :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...