Hop til indhold

lækre godbidder og tyggeting til hunden :)


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Hold da op de har mange ting. Der kan man jo sidde og kigge i timevis :lol:

 

 

Det jeg godt kan lide er alt det tørrede kød fra alle mulige forskellige slags dyr (hest, ko, svin, kanin, høns, får struds), har lige fået en pakke hjem, Susi har fødselsdag imorgen, og så skal der både nye tøjdyr og lækkerier til :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er en god side med lækre ting til hundene :D

 

http://mghund.dk/hundeafdeling_tyggeben_og_snack-c-81_47.html?osCsid=7b37861ecc6f40aa83d055e5e8041544

 

Der er muligheder for allergihunde også :)

 

Nu kunne jeg jo selv lede på siten, men det er meeeeget nemmere at spørge dig 8)

Er det økologisk?

Jeg går ud fra at det er uden tilsætningsstoffer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er en god side med lækre ting til hundene :D

 

http://mghund.dk/hundeafdeling_tyggeben_og_snack-c-81_47.html?osCsid=7b37861ecc6f40aa83d055e5e8041544

 

Der er muligheder for allergihunde også :)

 

Nu kunne jeg jo selv lede på siten, men det er meeeeget nemmere at spørge dig 8)

Er det økologisk?

Jeg går ud fra at det er uden tilsætningsstoffer?

 

 

Ha ha den var god. Som jeg kender Anne-marie så kunne hun aldrig anbefale en side med mad som ikke var 100 % i orden :D

 

Ej pjat, jeg måtte lige blande med lidt ros til Anne-marie :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

:oops: rødmer klædeligt :lol:

 

Det er ikke økologisk, men det tørrede kød ser ud til at være uden grimt kemi, jeg har indtil videre kun budt pigerne på strudsenuggets, men det smagte godt i hvertfald :)

 

De har også koklove, de kan jo bruges både til tyggeri og med fyld, jeg kan godt lide den slags snacks der er tørret af kød, istedet for sådanne ''tandbørsteting'' der er lavet af altmuligt tvivlsomt :wink:

 

Oksestrupperne skal de prøve imorgen på Susis fødselsdag, jeg har lovet hende smafgsprøver på flere ting, hun synes nemlig at hun skal yde lidt rigeligt her for tiden, forklaring følger senere på et tidspunkt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det ser godt ud :D

 

Jeg har oksestruber fra barfcenteret, mine elsker dem :D

 

Hilsen Susanne.

 

Ja, det er da sådan det skal staves :lol:

 

Hvad koster de der?

 

På denne hjemmeside kan man købe dem i storkøb også :)

 

Ellers køber jeg tørredefisk og fiskegodbidder hos olivers, og også deres tørrede oksekød og lakseolie :)

 

Men tørfoderet gider jeg ikke nogen af stederne :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette Nielsen
Hold da op de har mange ting. Der kan man jo sidde og kigge i timevis :lol:

 

 

Det jeg godt kan lide er alt det tørrede kød fra alle mulige forskellige slags dyr (hest, ko, svin, kanin, høns, får struds), har lige fået en pakke hjem, Susi har fødselsdag imorgen, og så skal der både nye tøjdyr og lækkerier til :D

 

Nu kan jeg så godt tillade mig at sige tillykke med din dejlige Susi :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tror det er ca. 40 kr. for 250 gram. :wink: Nogle af dem er meget brede så jeg klipper dem over på langs. så er der til mange gange til små hunde.

 

Hilsen Susanne.

Så er de billigere her, nemlig 28 kr :)

 

Jeg har faktisk købt en stor grensaks til at klippe i hundeting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hold da op de har mange ting. Der kan man jo sidde og kigge i timevis :lol:

 

 

Det jeg godt kan lide er alt det tørrede kød fra alle mulige forskellige slags dyr (hest, ko, svin, kanin, høns, får struds), har lige fået en pakke hjem, Susi har fødselsdag imorgen, og så skal der både nye tøjdyr og lækkerier til :D

 

Nu kan jeg så godt tillade mig at sige tillykke med din dejlige Susi :D

 

Tak skal du have :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst anne-marie

Så har vi fået en ny forsyning hjem fra MGhund :)

 

Kaninørerne er gode synes de!

 

Susi er meget kræsen og er lidt af en kvalitetsmåler ;)

 

De tørrede hestekødsstykker er sådan nogle lange tynde nogen som vil være gode til små hunde som Toffi, og de kan sagtens klippes over :)

 

Hesteenergistængerne er kræsne Susi også ret glad for!

 

Senere afprøver vi kalkunhalse :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og lurer på om man da ikke skulle bestille lidt forskelligt derinde fra når vi løber tør for guf-stænger..

Kaninører tror jeg vil være en delikatesse..

 

Hi hi, havde købt tyretiller for første gang - og kæresten var ved at gå BAGOVER!

Må give ham, at han er kommet langt siden han hvinede som en pige første gang han så et tørret griseøre - men han KAN simpelthen ikke klare en tyretiller :lol:

Det er også ok, for de slæber dem selv om i sengen *fnis*

 

De var forresten så gode at man MÅTTE ned og rulle sig i dem inden man kunne spise dem - og så har de ellers gået rundt med dem i munden de sidste par dage..

Dét var noget som kunne bruges..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og lurer på om man da ikke skulle bestille lidt forskelligt derinde fra når vi løber tør for guf-stænger..

Kaninører tror jeg vil være en delikatesse..

 

Hi hi' date=' havde købt tyretiller for første gang - og kæresten var ved at gå BAGOVER!

Må give ham, at han er kommet langt siden han hvinede som en pige første gang han så et tørret griseøre - men han KAN simpelthen ikke klare en tyretiller :lol:

Det er også ok, for de slæber dem selv om i sengen *fnis*

 

De var forresten så gode at man MÅTTE ned og rulle sig i dem inden man kunne spise dem - og så har de ellers gået rundt med dem i munden de sidste par dage..

Dét var noget som kunne bruges..[/quote']

 

Min erfaring med mænd er, at de stejler - og krydser benene :wink: - ved navnet tyrediller :lol:

 

Navnet "energistang" fremkalder derimod ingen synlig reaktion :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og lurer på om man da ikke skulle bestille lidt forskelligt derinde fra når vi løber tør for guf-stænger..

Kaninører tror jeg vil være en delikatesse..

 

Hi hi' date=' havde købt tyretiller for første gang - og kæresten var ved at gå BAGOVER!

Må give ham, at han er kommet langt siden han hvinede som en pige første gang han så et tørret griseøre - men han KAN simpelthen ikke klare en tyretiller :lol:

Det er også ok, for de slæber dem selv om i sengen *fnis*

 

De var forresten så gode at man MÅTTE ned og rulle sig i dem inden man kunne spise dem - og så har de ellers gået rundt med dem i munden de sidste par dage..

Dét var noget som kunne bruges..[/quote']

 

Min erfaring med mænd er, at de stejler - og krydser benene :wink: - ved navnet tyrediller :lol:

 

Navnet "energistang" fremkalder derimod ingen synlig reaktion :lol:

 

Eller bare kalde det tørret oksekød :lol: Har dog oplevet en familie der var inde og kigge på tyggeting til vovsen og så spør de hvad de der kofangere er for noget..

Ja, det er så en tørret tyretissemand, svarer jeg.. AD, nej det skal han i hvertfald ikke have, føj (kvinden) JOOO, sejjt, det kunne da være sjovt :lol::lol: (manden).

 

Men ligså snart de er i små udskårne stykker i en pose og hedder energistænger, så køber de dem uden at blinke :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Sidder lige og lurer på om man da ikke skulle bestille lidt forskelligt derinde fra når vi løber tør for guf-stænger..

Kaninører tror jeg vil være en delikatesse..

 

Hi hi' date=' havde købt tyretiller for første gang - og kæresten var ved at gå BAGOVER!

Må give ham, at han er kommet langt siden han hvinede som en pige første gang han så et tørret griseøre - men han KAN simpelthen ikke klare en tyretiller :lol:

Det er også ok, for de slæber dem selv om i sengen *fnis*

 

De var forresten så gode at man MÅTTE ned og rulle sig i dem inden man kunne spise dem - og så har de ellers gået rundt med dem i munden de sidste par dage..

Dét var noget som kunne bruges..[/quote']

Kaninørerne kan også klippes over :)

 

Hesteenirgistængerne smager bedre end de tilsvarende tyrestænger efter Susis mening :D

 

Mænd er ikke så glade for den slags, min eks fik dog et afslappet forhold til dem, blev sat til at klippe de store over til små stykker :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi fik en strudsenugget af Anne-Marie, og den kunne hun godt li. Den blev spist ad 2 omgange på 2 aftener, hvilket er hurtigt Toffi-tempo :D .

Jeg tror også tiden snart er inde til at bestille lidt forskelligt derfra.

 

Tingene er ikke økologiske eller biodynamiske (siger man mon kun det sidste om korn?) Men de tørrede kødting er helt uden tilsætningsstoffer, jeg har haft mailet med dem på mghund og spurgt.

 

Tweesa, hvor er det venligt af dine hunde at de ikke forlanger at din kæreste skal bære deres velduftende tyredillere op i sengen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Toffi fik en strudsenugget af Anne-Marie, og den kunne hun godt li. Den blev spist ad 2 omgange på 2 aftener, hvilket er hurtigt Toffi-tempo :D .

Jeg tror også tiden snart er inde til at bestille lidt forskelligt derfra.

 

Tingene er ikke økologiske eller biodynamiske (siger man mon kun det sidste om korn?) Men de tørrede kødting er helt uden tilsætningsstoffer, jeg har haft mailet med dem på mghund og spurgt.

 

Tweesa, hvor er det venligt af dine hunde at de ikke forlanger at din kæreste skal bære deres velduftende tyredillere op i sengen :lol:

 

Dejligt at hun kunne lide den :)

 

Kaninører og tørret hestekød kan meget nemt klippes over til hende, kaninørerne er ret store :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi fik en strudsenugget af Anne-Marie, og den kunne hun godt li. Den blev spist ad 2 omgange på 2 aftener, hvilket er hurtigt Toffi-tempo :D .

Jeg tror også tiden snart er inde til at bestille lidt forskelligt derfra.

 

Tingene er ikke økologiske eller biodynamiske (siger man mon kun det sidste om korn?) Men de tørrede kødting er helt uden tilsætningsstoffer, jeg har haft mailet med dem på mghund og spurgt.

 

Tweesa, hvor er det venligt af dine hunde at de ikke forlanger at din kæreste skal bære deres velduftende tyredillere op i sengen :lol:

 

Dejligt at hun kunne lide den :)

 

Kaninører og tørret hestekød kan meget nemt klippes over til hende, kaninørerne er ret store :)

 

Gode muligheder så:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi fik en strudsenugget af Anne-Marie, og den kunne hun godt li. Den blev spist ad 2 omgange på 2 aftener, hvilket er hurtigt Toffi-tempo :D .

Jeg tror også tiden snart er inde til at bestille lidt forskelligt derfra.

 

Tingene er ikke økologiske eller biodynamiske (siger man mon kun det sidste om korn?) Men de tørrede kødting er helt uden tilsætningsstoffer, jeg har haft mailet med dem på mghund og spurgt.

 

Tweesa, hvor er det venligt af dine hunde at de ikke forlanger at din kæreste skal bære deres velduftende tyredillere op i sengen :lol:

 

Ja ikke? :D De er meget velopdragene, Bitten kan bare ikke forstå hun ikke må spise dem oven på ham..

 

Jeg tror også jeg vil prøve struds.. og kanin.. og hest :D Kan bruge ret mange penge der, kan jeg mærke

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi fik en strudsenugget af Anne-Marie' date=' og den kunne hun godt li. Den blev spist ad 2 omgange på 2 aftener, hvilket er hurtigt Toffi-tempo :D .

Jeg tror også tiden snart er inde til at bestille lidt forskelligt derfra.

 

Tingene er ikke økologiske eller biodynamiske (siger man mon kun det sidste om korn?) Men de tørrede kødting er helt uden tilsætningsstoffer, jeg har haft mailet med dem på mghund og spurgt.

 

Tweesa, hvor er det venligt af dine hunde at de ikke forlanger at din kæreste skal bære deres velduftende tyredillere op i sengen :lol:[/quote']

 

Ja ikke? :D De er meget velopdragene, Bitten kan bare ikke forstå hun ikke må spise dem oven på ham..

 

Jeg tror også jeg vil prøve struds.. og kanin.. og hest :D Kan bruge ret mange penge der, kan jeg mærke

 

Måske burde vi slå os sammen om en sending? Toffi får jo aldrig gnasket sig igennem en hel pose af både ditten og datten.

På den måde kan vi prøve lidt mere forskelligt, og hver især se hvad der falder mest i hundenes smag.

Har på fornemmelsen at Susanne godt vil være med på vognen :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...