Linda Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hejsa Vi er ved at male vores træhus herhjemme og i den forbindelse har koda fået nogle røde pletter i pelsen da han har haft nærkontakt med den ene væg Er der noget man kan gøre eller skal det slides af med tiden??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg har malet mine møbler med hvid træ og metal maling - Izzie fik det i pelsen, men efter nogle dage kom det af. Bare sid og nulre det lidt, og evt. give den et bad for at løsne det Er det vandbaseret?? I må endelig ikke begynde at bruge hårde midler for at få det af. Den dør ikke af det - men et bad i terpentin er nok ikke så smart :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg tror, det slides af med tiden. Elvis fik "noget andet" på sig for noget tid siden, og det forsvandt egentlig rimelig hurtigt. "Noget andet" dækker over, at det ikke var maling, men noget, der ligner maling, og som min kæreste bruger i værkstedet og som blondinen her ikke kan huske, hvad hedder Men det var rød og i en tube (som Elvis så havde fået "fingrene" i) ... Hmmm, måske det var pakning, tror jeg ved nærmere eftertanke ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 hehe øv så går det ikk jeg bader ham i terpentin hee ja tænkte nok det sku slides af , priser os lykkelige for at vi ikke skal udstille nu og her hehe, ved ikke hvad dommerne mener om "malede" hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg tog en coatking og fjernede det fra Bassens hale, da han havde fået hvid maling på halen et par dage før en udstilling. Godt nok skal en Berner have hvidt på halen, men ikke dér... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Hejsa Vi er ved at male vores træhus herhjemme og i den forbindelse har koda fået nogle røde pletter i pelsen da han har haft nærkontakt med den ene væg Er der noget man kan gøre eller skal det slides af med tiden??? Min hund fik en gang træbeskyttelse i pelsen og det kom af af sig selv efter nogle dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Tror det er lidt ligesom at få maling i håret (hvilket jeg gør tit hehe...) Det går af af sig selv når man har været i bad et par gange og sådan :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 2, 2009 Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 Det skal nok ryge af, af sig selv... Freya har også prøvet at få maling i pelsen og det forsvandt efter et lille stykke tid... Hvis du ikke skal på udstilling eller noget, så synes jeg bare at du skal lade det sidde og se tiden an... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2009 jeg lader det sidde og lader det slide sig selv af Så har jeg bare en red merle de dage her det også okay hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts