Hop til indhold

Malling på hundepels hjælp?????

Linda
 Share

Recommended Posts

Hejsa :mrgreen:

Vi er ved at male vores træhus herhjemme og i den forbindelse har koda fået nogle røde pletter i pelsen da han har haft nærkontakt med den ene væg :oops: Er der noget man kan gøre eller skal det slides af med tiden???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har malet mine møbler med hvid træ og metal maling - Izzie fik det i pelsen, men efter nogle dage kom det af.

Bare sid og nulre det lidt, og evt. give den et bad for at løsne det ;-)

Er det vandbaseret??

I må endelig ikke begynde at bruge hårde midler for at få det af. Den dør ikke af det - men et bad i terpentin er nok ikke så smart :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, det slides af med tiden. Elvis fik "noget andet" på sig for noget tid siden, og det forsvandt egentlig rimelig hurtigt.

"Noget andet" dækker over, at det ikke var maling, men noget, der ligner maling, og som min kæreste bruger i værkstedet og som blondinen her ikke kan huske, hvad hedder :mrgreen: Men det var rød og i en tube (som Elvis så havde fået "fingrene" i) ...

Hmmm, måske det var pakning, tror jeg ved nærmere eftertanke ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Det skal nok ryge af, af sig selv... Freya har også prøvet at få maling i pelsen og det forsvandt efter et lille stykke tid... Hvis du ikke skal på udstilling eller noget, så synes jeg bare at du skal lade det sidde og se tiden an...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites