Hop til indhold

Ganske intelligent og mageligt anlagt hvalp!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Møffe hader jo at blive våd - og idag, ja, der regner det jo temmelig meget af tiden. Simpelthen for dårligt i hans optik, især når man lige skal lette blæren lidt...!

 

Da min mor så skulle ud i drivhuset fandt hun døren stående åben.. Jamen, hverken Rikke eller far havde da været i drivhuset?! Forvirring, hmmmm. Næh hov, hvad er det? Jo, det er minsandten en bette tissetår! Hvordan søren var den havnet her? Når, lukker lige døren mens tingene ordnes.. Og så kommer kræet dælme over - og forsøger at gøre præcis det her:

 

[media]

[/media]

 

Og han har altså ikke set den dør blive åbnet særlig mange gange :shock: Kæææft, et mageligt kræ, der ikke gider tisse UDENFOR, bare fordi det regner :lol: Og temlig klog hvalp :shock: Han går også jævnligt efter dørhåndtaget på vores døre herhjemme, det er ikke lykkedes endnu, men han ved godt, hvad han skal! Problemet har bare været, at dørene har åbnet den forkerte vej i forhold til ham, hver gang han har forsøgt :shock:

 

Og I behøver ikke at nævne, at jeg dummer mig ved at rose kræet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en klog hund :5up:

 

Hver du glad for drivhuset, Luna nægtede også at besørge udenfor, hvilket resulterede i at hun spænede ind fra haven, og op i soveværelset og lavede en lort :cry:

 

Argh, crap, hvor øv! Heldigvis gør Møffe det normalt udenfor, lige gyldigt hvilket vejr det er, han fandt bare lige ud af, at han lige så godt kunne gøre det i drivhusets tørvejr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, crap, hvor øv! Heldigvis gør Møffe det normalt udenfor, lige gyldigt hvilket vejr det er, han fandt bare lige ud af, at han lige så godt kunne gøre det i drivhusets tørvejr :mrgreen:

 

Ja, det gør Luna så ikke, så jeg har lært fremover at lukke hoveddøren, så hun ikke kan smutte ind igen :lol:

 

Eller måske skulle jeg anskaffe mig et drivhus, så jeg kan se om hun er lige så smart som Møffe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det gør Luna så ikke, så jeg har lært fremover at lukke hoveddøren, så hun ikke kan smutte ind igen :lol:

 

Eller måske skulle jeg anskaffe mig et drivhus, så jeg kan se om hun er lige så smart som Møffe :blink:

 

Haha, ja, det ku' være :mrgreen:

 

Eller, hvad med et vandtæt bord? Så kan hun stå under det. Det gjorde Møffe under en ordentlig hæftig byge for en måneds tid siden (crap, jeg har faktisk allerede haft kræet i mere end 2 måneder! :shock: kan ikke helt fatte det, samtidig med, at jeg synes det er lææænge vi har haft ham :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe hader jo at blive våd - og idag, ja, der regner det jo temmelig meget af tiden. Simpelthen for dårligt i hans optik, især når man lige skal lette blæren lidt...!

 

Da min mor så skulle ud i drivhuset fandt hun døren stående åben.. Jamen, hverken Rikke eller far havde da været i drivhuset?! Forvirring, hmmmm. Næh hov, hvad er det? Jo, det er minsandten en bette tissetår! Hvordan søren var den havnet her? Når, lukker lige døren mens tingene ordnes.. Og så kommer kræet dælme over - og forsøger at gøre præcis det her:

 

[media]

[/media]

Og han har altså ikke set den dør blive åbnet særlig mange gange :shock: Kæææft, et mageligt kræ, der ikke gider tisse UDENFOR, bare fordi det regner :lol: Og temlig klog hvalp :shock: Han går også jævnligt efter dørhåndtaget på vores døre herhjemme, det er ikke lykkedes endnu, men han ved godt, hvad han skal! Problemet har bare været, at dørene har åbnet den forkerte vej i forhold til ham, hver gang han har forsøgt :shock:

 

Og I behøver ikke at nævne, at jeg dummer mig ved at rose kræet :oops:

 

Hvor er Møffe sej! :lol::5up::klap2::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe hader jo at blive våd - og idag, ja, der regner det jo temmelig meget af tiden. Simpelthen for dårligt i hans optik, især når man lige skal lette blæren lidt...!

 

Da min mor så skulle ud i drivhuset fandt hun døren stående åben.. Jamen, hverken Rikke eller far havde da været i drivhuset?! Forvirring, hmmmm. Næh hov, hvad er det? Jo, det er minsandten en bette tissetår! Hvordan søren var den havnet her? Når, lukker lige døren mens tingene ordnes.. Og så kommer kræet dælme over - og forsøger at gøre præcis det her:

 

[media]

[/media]

 

Og han har altså ikke set den dør blive åbnet særlig mange gange :shock: Kæææft, et mageligt kræ, der ikke gider tisse UDENFOR, bare fordi det regner :lol: Og temlig klog hvalp :shock: Han går også jævnligt efter dørhåndtaget på vores døre herhjemme, det er ikke lykkedes endnu, men han ved godt, hvad han skal! Problemet har bare været, at dørene har åbnet den forkerte vej i forhold til ham, hver gang han har forsøgt :shock:

 

Og I behøver ikke at nævne, at jeg dummer mig ved at rose kræet :oops:

 

Ham kunne jeg godt bruge som sovebamse. :-D Han er totalt dejlig. :lun:

 

Jeg kunne godt ønske engang imellem, at mine ikke gad ud i regnen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham kunne jeg godt bruge som sovebamse. :-D Han er totalt dejlig. :lun:

 

Han er altså også bare dejlig, når han gider :hjerte: Men desværre har jeg ikke rigtig fået præget ham ordentlig nok endnu - men han kom da op i nat og lagde sig i et par minutter :lun:

 

Jeg kunne godt ønske engang imellem, at mine ikke gad ud i regnen. :blink:

 

Haha, kan egentlig godt følge dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nåede også kun lige at sige, at det ikke var lykkedes Møffe at åbne nogen døre endnu, fordi de åbnede den forkerte vej...

 

Jeg skulle så ud og kigge til mine majs idag og går ud af havelågen. Hører et par bjæf bag mig og at han kradser/hopper op af den. Åhhhnej, den vane skal han nu ikke have, var min tanke. Jeg vender om og går rundt om hjørnet... Og hvem tror I så liiiige havde fået åbnet havelågen?! :shock: Så nu skal vi have fundet ud af et system, så han ikke kan åbne den mere...

 

Er det kun mig der synes, at det er temlig godt gået af en 17 uger gammel hvalp?!?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nåede også kun lige at sige, at det ikke var lykkedes Møffe at åbne nogen døre endnu, fordi de åbnede den forkerte vej...

 

Jeg skulle så ud og kigge til mine majs idag og går ud af havelågen. Hører et par bjæf bag mig og at han kradser/hopper op af den. Åhhhnej, den vane skal han nu ikke have, var min tanke. Jeg vender om og går rundt om hjørnet... Og hvem tror I så liiiige havde fået åbnet havelågen?! :shock: Så nu skal vi have fundet ud af et system, så han ikke kan åbne den mere...

 

Er det kun mig der synes, at det er temlig godt gået af en 17 uger gammel hvalp?!?!

 

Nej du er ikke den eneste der synes det :shock::lol:

 

En af mine bekendte havde en hund der åbnede hoveddøren så de måtte få sådan et rundt håndtag man skal dreje på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej du er ikke den eneste der synes det :shock::lol:

 

En af mine bekendte havde en hund der åbnede hoveddøren så de måtte få sådan et rundt håndtag man skal dreje på..

 

Haha, ja, vi har også skyndt os at lave en nødløsning med lågen :mrgreen: Hvilket resulterede i en ukoncentreret far ved en åben låge... Og pludselig var kræet væk... Men lågen var jo lukket? Ohh goodness, panik panik, kalde kalde og rasle med madskålen, ingen Møffe. Mor går så om i forhaven og der kan hun da se hans flotte, hvide bryst knejse i mørket :mrgreen: Tror han er gået i lettere "panik", da døren pludselig ikke længere var åben og sat sig over det sted, han kender bedst i forhaven, fordi vi tit tuller en tur derom :lol: Da han så så mor og hun kaldte, halleluja, der kom fart og spring i kræet :mrgreen:

 

Han er slet slet ikke dum, det bette Møffe-mand :mrgreen:

 

Nej, det har jeg ve' gu' heller aldrig påstået! :shock::mrgreen: Men synes også det er fedt - altså, lige bortset fra når han bruger de der små grå på knap så hensigtsmæssige ting :lol:

 

Den eneste der siger han er dum, er min svoger - men det er vidst kun fordi han ikke ve' bedre :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe hader jo at blive våd - og idag, ja, der regner det jo temmelig meget af tiden. Simpelthen for dårligt i hans optik, især når man lige skal lette blæren lidt...!

 

Da min mor så skulle ud i drivhuset fandt hun døren stående åben.. Jamen, hverken Rikke eller far havde da været i drivhuset?! Forvirring, hmmmm. Næh hov, hvad er det? Jo, det er minsandten en bette tissetår! Hvordan søren var den havnet her? Når, lukker lige døren mens tingene ordnes.. Og så kommer kræet dælme over - og forsøger at gøre præcis det her:

 

[media]

[/media]

 

Og han har altså ikke set den dør blive åbnet særlig mange gange :shock: Kæææft, et mageligt kræ, der ikke gider tisse UDENFOR, bare fordi det regner :lol: Og temlig klog hvalp :shock: Han går også jævnligt efter dørhåndtaget på vores døre herhjemme, det er ikke lykkedes endnu, men han ved godt, hvad han skal! Problemet har bare været, at dørene har åbnet den forkerte vej i forhold til ham, hver gang han har forsøgt :shock:

 

Og I behøver ikke at nævne, at jeg dummer mig ved at rose kræet :oops:

Møffe ser virkelig sød ud, han er meget god til at åbne døre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...