Hop til indhold

Forandringstråd.


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Jep, jeg har set Chinos test og gid da alle ville få lavet en test plus få den offentliggjort. Det ville nu gøre mange ting så meget lettere for avler og køber osv.

 

Og så må vi jo sige, at vi næsten er i hundefamile gennem Zenobie og Ramses :), hvilket må være et tegn ! Din næste vaps må naturnødvendigvis blive en ny Ramses :lol:

 

Jamm, billederne jeg har lagt ind i tråden her, er af Ramses d. anden...

Ingen af Ramserne blev over 5 år........................

Så det tør jeg ikke igen...........

Desuden har Silke lovet, at hun bliver over 15 år. til den tid er jeg nær de 70... Så er det ikke så sikkert, at jeg har mod på en ny hund... :cry:

 

Nej, så er det jo ikke ligefrem de bedste Berner-erfaringer du har draget dig med dine Ramses-voser. Sådan noget er bare så trist, så jeg kan virkelig godt forstå, at du ikke har mod på nr. 3. Men hvad har du så nu ? Joe, Silke, men hvad er hun så for en ? Før vi fik Simba havde vi jagthunde. Først en Flat og derpå en Golden, men det tror jeg simpelhen ikke jeg / vi har overskud til nu. Med den type vovser skal der altså bare ske noget !!! :)

 

Næ... Ikke flere Ramser til mig. Uanset race.

Silke (hvis forandring jeg lagde ind i starten af denneher tråd) ER en golden, endda med DKK stambog. Men jeg plejer at kalde hende en kobber-retriever. Og hun er af jagtlinier. SÅ der var liv i huset, da jeg fik hende..... Og jeg anede intet om jagtlinier og hyper-hunde dengang... (efter 4 bernere)

Men det er gået forrygende godt. Jeg tror bare ikke, at jeg orker en gang til...

De bernere jeg har haft, har nærmest sovet sig gennem deres barndom... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...