Hop til indhold

Louie sidder mærkeligt


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Han er begyndt at sidde meget foroverbøjet med hovedet.

I ved, normalt når han sidder, så sidder han ret og op ned, men nu er hovedet nærmest sænket i en vandret position i forlængelse af ryggen.

 

Vil egentlig bare høre om det er normalt?

Det er først kommet indenfor de sidste par ugers tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Det er lidt svært at bedømme uden et billede.. Men jeg ville straks gå i "undersøgelses-mode" hvis min hun pludselig ændrede siddestil radikalt..

 

Bare for at sikre mig at hunden ikke havde ondt eller trak vejret besværligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt svært at bedømme uden et billede.. Men jeg ville straks gå i "undersøgelses-mode" hvis min hun pludselig ændrede siddestil radikalt..

 

Bare for at sikre mig at hunden ikke havde ondt eller trak vejret besværligt...

 

Har du prøvet at GENNEM nusse ham og se om han har ondt nogle steder?

 

Men forstår I hvordan han sidder, helt vandret med hovedet, som om det er for tungt at holde det oppe... :(

 

Jeg har virkelig hevet, trukket, nusset osv. osv., men han siger intet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kronisk han sider sådan?

 

Hvad sker der hvis du sætter din hånd under hans kæbe og støtter?

 

Nej, altså ikke kronisk, nogle gange sidder han også normalt.

Nu sad han lige sådan igen - han rejste hovedet op når jeg tog hånden ind under.

 

Kæresten synes jeg pylrer, men tænkte hvis der nu var én af jer der skrev: "Det er et tydeligt tegn på xxx", så var det meget godt at tage det i opløbet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, altså ikke kronisk, nogle gange sidder han også normalt.

Nu sad han lige sådan igen - han rejste hovedet op når jeg tog hånden ind under.

 

Kæresten synes jeg pylrer, men tænkte hvis der nu var én af jer der skrev: "Det er et tydeligt tegn på xxx", så var det meget godt at tage det i opløbet.

 

 

 

Altså, hvis du er helt vildt ekstrem utryk, så ring og snak med dr dyr og hør om de siger det er "XXX".

 

Men kunne det tænkes at han var træt, doven eller bare slappede af?

Når Aslan slapper af, er han sådan lidt............slatten og sjusket at se på.

Men er der noget der fanger hans interesse, sider han ligeså stolt og majestætisk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvis du er helt vildt ekstrem utryk, så ring og snak med dr dyr og hør om de siger det er "XXX".

 

Men kunne det tænkes at han var træt, doven eller bare slappede af?

Når Aslan slapper af, er han sådan lidt............slatten og sjusket at se på.

Men er der noget der fanger hans interesse, sider han ligeså stolt og majestætisk :lun:

 

Ej, SÅ pylret er jeg alligevel ikke :-)

 

Måske han bare er træt og ugidelig. Ellers er det fordi han ikke kan overskue at holde hovedet oppe fordi tænderne gør så ondt... :confused:

 

Han har ingen problemer med at sidde fint. Det beviste han så sent som for 5 minutter siden, da vi trænede med klikker (og skinke). Du kan tro han ku' sidde ret op og ned og kigge meget bedende op på mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...