Hop til indhold

Nyt fra Beedle


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Jeg (Beedle) har nu været her i ca 3 uger , jeg er langsomt ved at finde hverdagen , og prøver tappert at finde ud af alt det jeg ikke kan forstå , det er også mange ting der skal findes ud af

 

Hvorfor må jeg dog ikke stjæle skrald , så skroget af en hel kylling er spredt ud over hele terassen ? jeg elsker skraldeposer :mums:

 

Og tænk den anden morgen blev jeg hevet ud af min sødeste søvn , bare for at blive sat uden for døren , så kom jeg i tanke om jeg nok skulle tisse , og det gjorde jeg , jeg er jo lydig , men det var også galt , kunne jeg måske gøre for der var stillet et par træsko uden for døren hvor jeg skulle tisse så det rendte ned i dem:engel: det er sku ikke nemt at gøre dem tilfredse

 

For slet ikke at nævne de store kæmper , er der noget at sige til jeg gør når der kommer 4 elefanter galoperende over mod mig , så forventer de at jeg bare lige skal være en stor dreng og hilse på , uden at gø , ta og sig mig , har de ikke fattet jeg er en stor LØVE som af naturen har lov at vise sin styrke i form af store brøl , de fatter faktisk ikke ret meget de mennesker jeg er havnet hos :blink:

 

Men det er altså ikke så galt altid, jeg har fået dem opdraget til at slippe hvad de har i hænderne når jeg vil hænge og nusse , det er dejligt , og i kan tro jeg kan snorke , så griner de af mig , underlig ide , jeg bliver da helt flov :oops:

 

Så er der ham Kenzo , han er da ikke til at regne med , bedst som vi leger , render han ind til MOR , den pivskid , så må jeg klaske ham nogen så han forstår at vi altså ikke var færdige med at lege :lol: , det hjælper for det meste , men ikke altid , så må jeg jo bare tage og rende med hans ynglingslegetøj , så kommer der gang i ham kan i tro , ja ja , jeg har skam fundet fidusen :mrgreen:

 

Her kommer så lidt billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Hej Beedle!

 

Det lyder som om du er ved at have styr på det hele :5up:

 

Men hvorfor må du dog ikke splitte skraldet ad :confused: De mennesker ved ikke hvad der er sjovt! :rolleyes: Nogle gange glemmer min mor at lukke låget på den grønne skraldespand - og så snupper jeg da lige en bananskrald og løber ud i haven med mit bytte :-D

 

Sikke nogle lækre billeder!

Har kun én kommentar: Tror de to havetrolde i braggrunden på det sidste billede kunne være super sjove at vælte :mrgreen: Bare tag tilløb og løb ind i dem - jeg er super god til at vælte plantekrukker ude i min have :engel:

 

Mange hilsner fra Laika :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Laika

 

Du kan tro jeg er ved at have opdraget dem , men selv om jeg er en stor løve , er det ikke så nemt altid :blink: n nu som med kyllingeskroget , de tager det bare , siger det er svineri , det samler både rotter og spy , for slet ikke at snakke om den stank der vil blive , de forstår bare ikke at løver skal have lov at have deres spisepladser i fred :-D

 

Uha uha , de trolde er da helt fredet , de har ellers en lækker dusk på halen , den er ret sjov at angribe , men straks bliver der sagt nej , det er ikke nemt at snige sig til at have det sjovt :???:

 

Måske vi skulle slå pjalterne sammen , så skal de nok lære det når vi er 2 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...