Hop til indhold

Hvilket foder?


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

PT. Fromm Holistic Gold.

Men skifter nok snart, til enten Acana eller Orijen (jvf. min anden tråd)

 

Men valgte fromm fordi det er et holistisk foder, uden Soya, majs og hvede, med en Ok ingridiens liste.

 

Kan også kun anbefale foderet, og dyrt er det ikke - ca. 400 kr. for 15kg, og det har holdt over 2 måneder til vores 20 kg. "tunge" hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hvilket foder får jeres hunde, og hvorfor var det lige præcis dét foder de skulle have? ;-)

 

Vi har efterhånden været lidt omrking.

 

Vi startede med Orijen Puppy, og så gik vi over til en blanding mellem royal canin og orijen. Derfra gik vi vejen til Markus Muhle, et foder som vores daværende ene hund var rigtig glad for, men da stykkerne var for store, skiftede vi tilbage til orijen. Nu fodre vi med acana grassland, blandet med natures diet kylling pate, som de bare labber i sig. grunden til, at vi valgte det er egentligt fordi det er både til voksne og hvalpe. Vi ender nok med at gå tilbage til orijen, engang når sofie er gammel nok.. Det er det tørfoder som de begge har mest tilfredse med.. (hvis vi ser bort fra markus muhle) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til at starte med, ville jeg fodre Møffe med Acana Large Breed Puppy - men efter en snak med min opdrætter om, hvilket foder der var erfaring for, at berneren voksede fornuftigt på, så gik jeg over til Royal Canin i stedet - havde ikke lyst til, at Møffe skulle være prøvekanin for et foder, som bernerverdenen ikke rigtig kendte til..

 

Så når Møffe er omkring et år, regner jeg med at skifte over til Acana, da jeg ikke rigtig kan forliges med RC's ingredienser... Eller også bliver det Markus Mühle :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...