Hop til indhold

Kinesere i haven


Gæst Christel
 Share

Recommended Posts

Gæst Christel

Igår gik Hannibal helt agurk ude i vores forhave - det resulterede i et hul på ca. ½ meters dybde, behøver jeg sige at han hyggede sig heeelt vildt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christel
Sådan skal en gårdhund være :lol:

 

Jeps, det fandt jeg ud af...efter jeg havde købt ham - heldigvis er vi ikke de store have mennesker, men han fik da skæld ud da han gravede de brombær op vi lige havde plantet, nu graver han pænt ved siden af planterne, men stadig i beddet 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at I har givet ham et sted han må grave midt i jeres prydhave :)

 

Her graver både kat og hund på visse yndlingssteder, og så arrangerer jeg da bare blomsterbede andre steder, alt for dyrene :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christel
Hvor er det dejligt at I har givet ham et sted han må grave midt i jeres prydhave :)

 

Her graver både kat og hund på visse yndlingssteder, og så arrangerer jeg da bare blomsterbede andre steder, alt for dyrene :P

 

Hæ hæ, han graver alle steder. Det er jo en del af hans natur, så jeg tror slet ikke vi kunne opdrage ham til IKKE at grave. Når vi nu, forhåbentligt, flytter i hus skal vi helt sikkert ikke have prydbede, det ville vist være spildt arbejde. Men måske skulle man grave en masse godter ned på et bestemt sted, så kan det jo være han holder sig til at grave der... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor er det dejligt at I har givet ham et sted han må grave midt i jeres prydhave :)

 

Her graver både kat og hund på visse yndlingssteder, og så arrangerer jeg da bare blomsterbede andre steder, alt for dyrene :P

 

Hæ hæ, han graver alle steder. Det er jo en del af hans natur, så jeg tror slet ikke vi kunne opdrage ham til IKKE at grave. Når vi nu, forhåbentligt, flytter i hus skal vi helt sikkert ikke have prydbede, det ville vist være spildt arbejde. Men måske skulle man grave en masse godter ned på et bestemt sted, så kan det jo være han holder sig til at grave der... :)

 

Hvis der er steder du ikke vil have han graver, kan du prøve at grave en af hans lorte ned der, lige under lidt jord :)

 

Og så kan i give ham et område hvor han må :)

 

Min egen have er håbløst hullet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christel

Hvis der er steder du ikke vil have han graver, kan du prøve at grave en af hans lorte ned der, lige under lidt jord :)

 

Og så kan i give ham et område hvor han må :)

 

Min egen have er håbløst hullet :lol:

 

Det må jeg prøve! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Sådan skal det gøres Hannibal:-D Selvom din ejer måske ik var så glad for det? Eller hvad??:blink:

 

didderosa, det er fint at du gerne vil kommentere på så mange tråde, men tjek lige alderen på tråden før du svarer. Denne er f.eks. over et år gammel, og brugeren er ikke længere aktiv på forum, så jeg tvivler på at hun ser dit svar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst didderosa
didderosa, det er fint at du gerne vil kommentere på så mange tråde, men tjek lige alderen på tråden før du svarer. Denne er f.eks. over et år gammel, og brugeren er ikke længere aktiv på forum, så jeg tvivler på at hun ser dit svar.

 

Okay:-D Men hvor kan man se det henne?:mrgreen: Jeg er ny her så jeg ved ik så meget endu:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...