Gæst kratos' mor Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Fik lige taget et par søde billeder i starten af denne uge Her er Kratos til træning med far Og her er han jo bare for dejlig som altid Han bliver 9 mdr om små 14 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Det var sjovt! Jeg tror da vi bliver holdkammerater på onsdag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 :) Ej hvor fedt Er du også nede i hundestjernen i Munkebo? Super spændende Har jeg set dig før? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Jeg har trænet hos DcH i Kerteminde i denne sæson, fordi vi ikke kunne få plads hos Hundestjernen. Men jeg har lige mødt Flemming i dag, og han inviterede mig til at komme på det hold hvor Liva går - og det er vist hende jeg kan se i baggrunden på det øverste billede Ellers har jeg trænet i Hundestjernen de sidste - øøh - 5 år, tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Lyder da dejligt Ja, det er Liva du kan se Smuk, smuk pige i øvrigt Jamen glæder mig da til at møde dig på Onsdag Så kan jeg næsten regne ud at du også var til Fjordens dag og se hundetræning i dag Dejligt at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Fik lige taget et par søde billeder i starten af denne uge Her er Kratos til træning med far Og her er han jo bare for dejlig som altid Han bliver 9 mdr om små 14 dage Han er virkelig fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Mange tak :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 Ja, hvor er han bare rigtig lækker! På en "jeg har lyst til at tage ham med hjem" agtig måde...............:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 13, 2009 Rapporter Share Besvaret September 13, 2009 :mrgreen:Mange tak Sådan havde vi det også da vi så ham første gang :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts