Hop til indhold

Gorm the boxer nu 12 uger.


Gæst torulv
 Share

Recommended Posts

Gorm er nu blevet 12 uger og det går så godt. Vi har været ved dyrelæge og få et stik idag og et lille eftersyn. Alt er som det skal være,dog er hans ene testikel ikke faldet ned endnu og det kan godt give os lidt problemer.:cry:

Men nu må vi se.

Det er en supergod dyrelæge vi har og Gorm er pjattet med ham,så det er jo godt.:5up:

 

Vi har ingen problemer,han siger selv til når vi skal ud og uheld er der faktisk ingen af. En dejlig,glad og meget rar lille hund.

 

[ATTACH]14126[/ATTACH]

 

[ATTACH]14127[/ATTACH]

 

[ATTACH]14128[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er squ da kær.

Hmm, min boxer-dreng der er 13 uger mangler 2 sten. De var ellers næsten faldet ned i pungen da vi fik ham, men nu er de væk. Gad vide om sådanne nogen kan visne væk igen:shock::hmm:.

 

Jeg må vel igrunden selv snart komme med en generel opdatering af Koda evt. med et billed eller to.

 

Så skal du holde lidt øje med det(dem):lol: Da det kan blive et problem,jeg filk af dyrelægen at vide at det var bedst at fjerne den som ikke var faldet på plads da det kunne give kræft og mange andre ting,så hold øje med det!

Ydermere sage min dyrelæge at jeg kunne få et betragtligt afslag i prisen,hvis det hele ikke var som det skulle være,men her er jeg lidt øv over det,Hvordan får man sådan noget sagt til en opdrætter som ellers er supergod og har alt iorden? Jeg vil jo nødigt gøre hende sur eller ked af det! Men om alt er,så hvis den sten ikke falder ned skal han under kniven og det koster jo også,men er der nogen der har et godt råd???

 

 

 

Og ja! Jeg vil da meget gerne se koda,han må da også være vokset en del?:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Han er sååå fin :mrgreen: Synes virkelig han er smuk og lækker. Dejlig knægt. Mon ikke den sidste sten falder ned helt af sig selv? Her var den ene også hurtigere, og nu sidder de begge hvor de skal :-) Held og lykke med den smukke, dejlige knægt i hvert fald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal du holde lidt øje med det(dem):lol: Da det kan blive et problem,jeg filk af dyrelægen at vide at det var bedst at fjerne den som ikke var faldet på plads da det kunne give kræft og mange andre ting,så hold øje med det!

Ydermere sage min dyrelæge at jeg kunne få et betragtligt afslag i prisen,hvis det hele ikke var som det skulle være,men her er jeg lidt øv over det,Hvordan får man sådan noget sagt til en opdrætter som ellers er supergod og har alt iorden? Jeg vil jo nødigt gøre hende sur eller ked af det! Men om alt er,så hvis den sten ikke falder ned skal han under kniven og det koster jo også,men er der nogen der har et godt råd???

 

 

 

:-P

 

Jeps, ved godt at jeg skal holde øje med det(kigger hver dag om de er dukket op:roll:)

 

Hvis de ikke selv falder ned skal de fjernes, men først efter han er blevet kønsmoden.

I den købekontrakt jeg har på Koda, står der at såfremt stenene ikke er faldet på plads inden hunden er 8 mdr. får jer refunderet 3000.-.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Torulv og Pegasus.

Jeg formoder at I begge har fået dyrlæge-sundhedsattester med, da I købte Jeres Boxerhvalpe. Hvad skriver dyrlæger om stenene?

 

Hvis stenene ikke er, hvor de skal være, når hvalpene er 8 mdr., så bliver de betegnet som kryptoside - og I er berettiget til at få penge tilbage (jeg ved ikke lige hvilket beløb).

 

Men - prøv at få en anden til at holde / bære hvalpen. Hvalpen skal holdes af personen oppe i favnen med eén arm (hold om brystkassen under forbenene) og hvalpens ryg ind mod personen, så hvalpens bagkrop hænger helt slapt ned. Tag så med 2 fingre parallelt på hver sin side af hvalpens "tissemand" og kør langsomt fingrene nedad. På den måde skulle I meget gerne kunne mærke, hvor stenene er henne.

 

På et tidspunkt bliver "røret" som stenene glider igennem stift og så kan stenene ikke mere komme igennem. Derfor synes jeg at I forsigtigt skal skubbe dem lidt på vej - hvis altså at I kan finde dem.

Det er bare SÅ ØV hvis de er kryptoside og I har købt dem til formål, hvor de skal have sten.

 

 

Hmmm! har lige prøvet det føleri du foreslog,og jeg har en boxerhvalp der ligenu føler sig meget forulempet!:lol: Det forstod han sgu ikke meget af! Gorms formål er at være kammerat og ikke til avl,men vi vil jo gerne ungå et medicinsk indgreb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gorm er nu blevet 12 uger og det går så godt. Vi har været ved dyrelæge og få et stik idag og et lille eftersyn. Alt er som det skal være,dog er hans ene testikel ikke faldet ned endnu og det kan godt give os lidt problemer.:cry:

Men nu må vi se.

Det er en supergod dyrelæge vi har og Gorm er pjattet med ham,så det er jo godt.:5up:

 

Vi har ingen problemer,han siger selv til når vi skal ud og uheld er der faktisk ingen af. En dejlig,glad og meget rar lille hund.

 

[ATTACH]14126[/ATTACH]

 

[ATTACH]14127[/ATTACH]

 

[ATTACH]14128[/ATTACH]

 

Kæft hvor er han altså dejlig :lun: Slet ikke til at stå for :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Torulv og Pegasus.

Jeg formoder at I begge har fået dyrlæge-sundhedsattester med, da I købte Jeres Boxerhvalpe. Hvad skriver dyrlæger om stenene?

 

Hvis stenene ikke er, hvor de skal være, når hvalpene er 8 mdr., så bliver de betegnet som kryptoside - og I er berettiget til at få penge tilbage (jeg ved ikke lige hvilket beløb).

 

Men - prøv at få en anden til at holde / bære hvalpen. Hvalpen skal holdes af personen oppe i favnen med eén arm (hold om brystkassen under forbenene) og hvalpens ryg ind mod personen, så hvalpens bagkrop hænger helt slapt ned. Tag så med 2 fingre parallelt på hver sin side af hvalpens "tissemand" og kør langsomt fingrene nedad. På den måde skulle I meget gerne kunne mærke, hvor stenene er henne.

 

På et tidspunkt bliver "røret" som stenene glider igennem stift og så kan stenene ikke mere komme igennem. Derfor synes jeg at I forsigtigt skal skubbe dem lidt på vej - hvis altså at I kan finde dem.

Det er bare SÅ ØV hvis de er kryptoside og I har købt dem til formål, hvor de skal have sten.

 

Lige nu er Pegasus til hundetræning med Koda men vi vil prøve med noget "føleri" a'la Havnelev når de kommer tilbage igen.

 

Altså Koda skal først og fremmest være tjeneste hund i hjemmeværnet men vi havde da håbet også at kunne udstille ham. Det kræver dog at de dersens sten har lyst at komme ned så vi krydser fingre og håber:oops::-D

 

Ja altså først og fremmest er han jo familie-hund, piranha og hapseren. Derudover skal han nok blive en dygtig brugshund når han vokser til - sten eller ej. Det er dog lidt ærgeligt hvis der ikke bliver noget af udstilling:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...