Hop til indhold

Se hvad jeg fandt i rodet...


Gæst Frigg120209
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigg120209

Hvalpe billeder af Frigg og de andre :mrgreen: En masse godt og blandet. Ej hvor føles det lang tid siden, og så alligevel ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Jo det er helt skægt, når man finder de gamle billeder frem.

 

Jeg er så heldig, at jeg har set de 3 andre siden de "flyttede" hjemmefra :mrgreen: Frigg er bedste venner med den brun plettede - Cosmo.

 

Ja utrolig de har været så små engang :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Er Frigg den hvide eller den brune?

 

De er virkelig puttesnuttenuttede :lun:

 

var frigg ikke hunden der BLEV hvid :engel:

 

Frigg er den brune :mrgreen: Som nu er hel hvid ligesom hundemoren. Man kan se det lidt ud fra mit avatar billede - det er taget omkring samme tid, som nogle af disse:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Det var da sjovt, han er vist en meget unik hund, på en god måde :blink:

 

Frigg er en Dame hund :mrgreen:

 

Men jeg tror ikke, det er så unikt igen. Men ser nogengange ved løwchens, at de kan skifte deres farve lidt, at de falmer. Friggs mor er også født gylden/brun.

 

Friggs far er også falmet til en sølv farve, efter at han har været helt sort som hvalp og unghund (ligesom den sorte hvalp). Og den brun plettede hvalp på billedet, kan godt gå hen og miste alle sine pletter som voksen, og så få dem igen efter et par år :rolleyes: (De er dog stadig intakte).

 

Så de fås i rigtig mange farveversioner og kombinationer.

 

Vi har faktisk en tråd herinde under løve-forummet, der viser de forskellige farver.

 

Men det ser noget mere markant ud med farveskiftet, når hunden går fra at være hel gylden/brun til helt hvid (med sorte øre og halespids :-D).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Åh, det må du undskylde, nu kan jeg da godt høre det er en dame når du nu siger det :-)

Men du skal altså vide at jeg er kommet til det mange gange før med andre :engel:

 

Det går nok :mrgreen: Jeg tager det ikke så tungt. Nu har du jo ikke engang set hende, så det er jo ikke så nemt - udover billeder selvfølgelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
altså bissen går til træning med en Frigg herre :engel: så jeg sys da det var en fair nok fejl :blink:

 

:rolleyes: Okay. Frigg er nu normalt et dame navn. Det er navnet på Odins kone ifølge den nordiske mytologi :mrgreen: I hvert fald i den form jeg kender det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...