Lonny Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Luna og Bagheera er ikke altid lige gode venner, Bagheera syntes til tider at Luna kan være lidt for voldsom... Men bagheera elsker Luna når hun sover, så skal der altid lige puttes [ATTACH]14172[/ATTACH][ATTACH]14171[/ATTACH] Jeg fik så vækket dem, men de lagde sig straks til at putte igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hvor er de søde!! Sikke nogle store trædepuder Luna har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hvor sødt:-D Hold op, hvor er hun vokset, hende Luna:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hvor sødt:-D Hold op, hvor er hun vokset, hende Luna:-D Ja, jeg sidder også og overvejer at lave en før og efter serie med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 At forstå at hun engang har været så lille, er jo helt umuligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Eller at hun engang har kunne se så gnaven ud Undskyld, jeg har fundet cd'en med babybillederne, så nu kan jeg blive ved :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Årrh hun er kær! Bliv endelig ved med de billeder der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Det er ganske vist ikke Luna, men den and de er ved at ødelægge, det var en jeg havde med, og som jeg så glemte dernede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts