Hop til indhold

Lever du med allergi?


Gæst pia1966
 Share

Recommended Posts

Jeg har fornylig opdaget at der finden en hunderace jeg godt kan tåle, nemlig coton de tulear. Desværre reagerer min søn på 12 på på hunden:(

Det er kun hvis han får spyt i ansigtet og i øjnene at han reagerer, han kan umiddelbart godt tåle pelsen.

Er der nogen af jer der lever med den slags hund/allergi, altså ikke astma-symptomer, men kun ved spytkontakt? Og hvordan "klarer" i det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fornylig opdaget at der finden en hunderace jeg godt kan tåle, nemlig coton de tulear. Desværre reagerer min søn på 12 på på hunden:(

Det er kun hvis han får spyt i ansigtet og i øjnene at han reagerer, han kan umiddelbart godt tåle pelsen.

Er der nogen af jer der lever med den slags hund/allergi, altså ikke astma-symptomer, men kun ved spytkontakt? Og hvordan "klarer" i det?

 

Ja jeg har hundeallergi og har to hunde. Jeg reagerer også på spyt, så jeg forsøger at undgå at blive slikket i hovedet og klø i mine øjne, hvis hunden lige har slikket mine hænder.

 

Men det var værst i starten da "slikkehunden" flyttede ind:) Der kunne jeg godt få røde knopper på armene og begynde at klø ovs. Nu reagerer jeg sjældent på hende, men kan godt reagere på andre hunde, der gør det samme:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg har ikke allergi....... og øv hvor er det træls for Jer at I skal døje med den slags!

 

Men jeg har lige fået "repareret" min hest med SensiStop, som er et homøopatisk lægemiddel, der skulle være ret effektivt mod allergier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har fornylig opdaget at der finden en hunderace jeg godt kan tåle, nemlig coton de tulear. Desværre reagerer min søn på 12 på på hunden:(

Det er kun hvis han får spyt i ansigtet og i øjnene at han reagerer, han kan umiddelbart godt tåle pelsen.

Er der nogen af jer der lever med den slags hund/allergi, altså ikke astma-symptomer, men kun ved spytkontakt? Og hvordan "klarer" i det?

 

jeg tager dagli medicin for at slå symptomerne ned men synes de er blevet markant værre desværre så jeg må have nogle stærkere piller :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...