Hop til indhold

Jubiiii :-)


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Vi har været til sidste gang hvalpetræning i dag, bortset fra "eksamen" i næste uge. Det var jeg godt træt af, men hurraaaa: De har valgt at oprette et "fortsætter-hold", så vi kan fortsætte hvalpetræningen resten af året :klap2:

 

Jeg er suuuuuperglad. Jeg havde ærget mig lidt over, at de ikke havde sådan et hold, for jeg synes at springet fra hvalpetræning til alt det andet (lydighed, agility, eller hvad man nu vælger) er lidt for stort (i hvert tilfælde i mit uvidende lille hoved), men det har de så lavet alligevel :5up:

 

Oveni hatten fik vi snust til lidt Rally i dag, og det tror jeg godt, jeg kan blive bidt af (og det virkede det til, at Elvis også kan), så jeg er bare helt vildt glad ligenu :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeah hvor dejligt :-D Nu er vi da vist snart så mange med rally interesse herinde, at vi snart kan slå os sammen og have en hygge-rally dag - hvor vi kan træne sammen og give hinanden konstruktiv kritik og hygge og spise kage :mrgreen:

 

Nu prøvede vi det jo bare lidt for sjov (men det skal vel egentlig også helst blive ved med at være, altså sjovt :-D) og på en lille bane, så vi er ikke så gode - men jeg vil gerne komme og spise kage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...