Hop til indhold

Min hvalp kaster op


Gæst cotonmor
 Share

Recommended Posts

Ved I søde hundeejere hvad jeg kan gøre for at stoppe min hund i at kaste op.

 

Den kastede op i formiddag og det lignede godt nok at den havde spist noget bæ, og siden har den kastet op engang imellem, nu ligner det mest af alt bare hvidt skum.

Men jeg tænker om man skal gøre noget for at stoppe det og om hun vil kunne holde evt mad i sig senere??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville sige, at du skal lade den komme af med det den vil/skal/kan komme af med. Og så selvfølgelig vurdere at det ikke er noget, der strækker sig over for lang tid, så det skyldes noget andet end indtagelse af forkerte ting og sager.

 

I forhold til at holde noget i sig senere, kan du forsøge. Men prøv eventuelt blot med noget A38, så der ikke bliver stillet for store krav til en irriteret mavesæk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville sige, at du skal lade den komme af med det den vil/skal/kan komme af med. Og så selvfølgelig vurdere at det ikke er noget, der strækker sig over for lang tid, så det skyldes noget andet end indtagelse af forkerte ting og sager.

 

I forhold til at holde noget i sig senere, kan du forsøge. Men prøv eventuelt blot med noget A38, så der ikke bliver stillet for store krav til en irriteret mavesæk.

 

Jeg troede faktisk kun at A38 var til når de havde hård mave og skulle holde den igang som hvalp.

Men det vil jeg da prøve og se om hun kan holde det i sig.

 

Ved du om hunden kan blive syg af evt at spise en kattebæ.....for tror lige pt det er sådan en hun har spist - adrrr!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Jeg ville også prøve med noget a38 - evt med lidt mad blandet i.. Ingen godbidder, intet guf ud over det.. Og så mange små måltider og ikke så meget action lige bagefter...

 

Nu ved jeg ikke helt hvor gammel din hvalp er - men hvis hunden kaster hvidt skum op som helt lille hvalp ville jeg ikke lade der gå ret længe før jeg smuttede til doktor dyr... Det er en sej omgang for en lille hvalp...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...