Hop til indhold

Charlie 9 uger


Gæst Bettemus83
 Share

Recommended Posts

Gæst Bettemus83

Hejsa!

 

Jeg er ny i forummet og synes da lige jeg ville præsentere mig selv og den lille nye vaps som min kæreste og jeg har fået hjem i lørdags. Vi bor i Brædstrup som ligger mellem Silkeborg og Horsens. Jeg er helt grøn i hvalp-i-huset faget så jeg skal nok komme herind meget for tips og råd. Jeg er opvokset i min tidlige barndom med en gårdhund, men det er altså ikke helt det samme...Min kæreste er til gengæld opvokset med en Golden Retriever men det var hans søster der gik til træning emd hunden osv, så han lytter også gerne med hvad det angår!!

 

Men lidt om Charlie:

For hver dag der går får vi at se noget af hans personlighed. I dag tog vi hent til vores udkørsel og kiggede på biler, gående mennesker, lastbiler og ikke mindst en kvinde med barnevogn(med en lille dreng i:-)). Charlie var holdte sig tæt ved mig men kiggede meget nysgerrigt efter alt hvad der skete. Han hilste på kvinden med barnevognen, Charlie var vildt glad med det samme! Så er pavestolt af ham fordi han ikke panikkede eller forsøgte at løbe væk fra postyret!

 

Men I kan se billeder af ham på min profil.. har ikke kunne finde ud at lægge dem ind på selve tråden.

 

Mvh

Mette og Charlie

Redigeret af Bettemus83
Blev lige forstyrret af en hvalp og så fik jeg vist tastet på noget forkert
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hej Adele

 

Havde slet ikke set dit svar!

Men mange tak for din velkomst! Ja Charlie er bare dejlig men også en rigtig bandit!:-D

 

Vi kendte ikke racen før vi tænkte på at have hund. Men havde læst om den i et stort hunde-atlas jeg havde fået af mine forældre. Den passede rigtig godt ind i det vi ville have, en lille men intelligent hund som havde et blidt temperament. Desuden så de så søde ud på billedet med de store ræve-ører:-D Vi faldt dog helt klart mest for Pembroken(sammenlignet med W.C. Cardigan)!

 

Har lige set din hund!Sikke en flot Collie du har!

Hvor længe har du haft ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Adele

 

Havde slet ikke set dit svar!

Men mange tak for din velkomst! Ja Charlie er bare dejlig men også en rigtig bandit!:-D

 

Vi kendte ikke racen før vi tænkte på at have hund. Men havde læst om den i et stort hunde-atlas jeg havde fået af mine forældre. Den passede rigtig godt ind i det vi ville have, en lille men intelligent hund som havde et blidt temperament. Desuden så de så søde ud på billedet med de store ræve-ører:-D Vi faldt dog helt klart mest for Pembroken(sammenlignet med W.C. Cardigan)!

 

Har lige set din hund!Sikke en flot Collie du har!

Hvor længe har du haft ham?

 

Jeg kan personligt også bedst lide Pembroken :5up: Men det handler også lidt om, at jeg ikke er så vild med den farve Cardiganen har.

 

Tak for de søde ord om Sherlock :-D han er født den 18 juni 08, og jeg fik ham da han var 8 uger. Så det må være sidst i august, sidste år, jeg fik ham. Han er min første hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...