Hop til indhold

På fastende hjerte...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Så må vi sandelig håbe, at der snart kommer svar, så vi alle kan hvile neglene indtil det bliver Møffes tur lige om snart ! :mrgreen:

 

Hehe, ja! :mrgreen:

 

Men jeg kan nok ikke holde mig til han er halvandet år - er nok nød til at vide det hurtigst muligt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med de lækre albuer :5up:

 

Jeg fik hofte-resultatet 3 dage efter albueresultatet, så det er vist helt normalt, at der er lidt længere ventetid.... ikke at det bliver bedre af det :mrgreen:

 

Den her er til dig...

 

250x189%20NATUR%20Firkl%C3%B8ver%20foto%20T_F_Lerfald.JPG

 

 

Uha, hold op med at skræmme livet ud af mig :shock::mrgreen:, men jeg hapser firkløveren før andre. Det kan jo være at det hjælper :-D. Det hjælper i hvert fald at høre, at der normalvis er længere ventetid på HD-resultatet. Jeg var begyndt at tænke mit, da dr. Dyr snakkede en del om, at Bassen var så muskuløs i lårene, at han ikke kunne ligge som dr. Dyr gerne ville have haft det...omfotografering og al landsens ulykker :shock: Uha-uha !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, hold op med at skræmme livet ud af mig :shock::mrgreen:, men jeg hapser firkløveren før andre. Det kan jo være at det hjælper :-D. Det hjælper i hvert fald at høre, at der normalvis er længere ventetid på HD-resultatet. Jeg var begyndt at tænke mit, da dr. Dyr snakkede en del om, at Bassen var så muskuløs i lårene, at han ikke kunne ligge som dr. Dyr gerne ville have haft det...omfotografering og al landsens ulykker :shock: Uha-uha !!!

 

Høh.... Dr. dyr tog 9 (ni!) billeder af Splinten og regnede stadig ikke med, at de ville godtage billederne. Det gjorde de jo så... desværre :megaked:

 

Men sådan går det ikke med Bassen - han er jo helt fin og garanteret du får et stort, flot A i morgen :mrgreen:

 

Fingre krydset herfra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tillykke med de lækre albuer :5up:

 

Jeg fik hofte-resultatet 3 dage efter albueresultatet, så det er vist helt normalt, at der er lidt længere ventetid.... ikke at det bliver bedre af det :mrgreen:

 

Den her er til dig...

 

250x189%20NATUR%20Firkløver%20foto%20T_F_Lerfald.JPG

 

Haha det er sådan en som betyder en flad første og 4.vinder på en udstilling:lol::lol::lol::lol:

 

Men her er jeg sikker på at det betyder: to albuer med 0 og to hofter med A:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha det er sådan en som betyder en flad første og 4.vinder på en udstilling:lol::lol::lol::lol:

 

Men her er jeg sikker på at det betyder: to albuer med 0 og to hofter med A:5up:

 

Og jeg er sikker på, at du har ret i den sidste sætning...eller det håber jeg i hvert fald :mrgreen:. Det første er vist kun noget for dem, der går for meget op i det udstillings-halløjsa :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Og jeg er sikker på, at du har ret i den sidste sætning...eller det håber jeg i hvert fald :mrgreen:. Det første er vist kun noget for dem, der går for meget op i det udstillings-halløjsa :mrgreen:

 

Haha... hørte den fra Freyas fars ejer..:lol::lol::lol:

 

Venter spændt på at høre hvad det bliver..:engel:... det kan give helt nerver ikke... Jeg fik ihvertfald både koldsved og det hele da jeg fik mailen fra DKK... Men det var nu også mest fordi at en af Freyas søskene havde fået C hofter og en halvsøster havde fået E... så jeg var rimlig nervøs...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... hørte den fra Freyas fars ejer..:lol::lol::lol:

 

Venter spændt på at høre hvad det bliver..:engel:... det kan give helt nerver ikke... Jeg fik ihvertfald både koldsved og det hele da jeg fik mailen fra DKK... Men det var nu også mest fordi at en af Freyas søskene havde fået C hofter og en halvsøster havde fået E... så jeg var rimlig nervøs...

 

Puha ja, så bliver det da extra spændende. Hvordan stod det så til med den bette Freya og hvornår fik du hende fotograferet ? Jeg troede faktisk, at hun var meget yngre end Bassen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Puha ja, så bliver det da extra spændende. Hvordan stod det så til med den bette Freya og hvornår fik du hende fotograferet ? Jeg troede faktisk, at hun var meget yngre end Bassen...

 

Uha.. det er ved at være et år siden snart at hun blev HD-fotograferet..:-D.. Hun fik en status som lyder A/B.. og det er jeg vældig tilfreds med.. :engel:

 

Freya er vidst lidt ældre end bassen... hun bliver 2½ her den 11 december..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Eja og super TILLYKKE !!! Vi måtte nøjes med B-hofter på Bassen. Too bad, that´s life, men i hvert fald stort tillykke til dig og Victor !!! :5up:

 

Ej, men B hofter er altså også HELT vildt flot.... Stooort tillykke:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...