Hop til indhold

Lonestar, Olivers, Genesis eller Chicopee?


Gæst Louise
 Share

Recommended Posts

Hej med Jer,

 

Vi fodrer lige nu med LoneStar Adult eller LoneStar Retriever.

Men overvejer at skifte foder. Ikke fordi vi er utilfredse med Lonestar, men blot fordi vi nu har fodret med det i 2 år og har lyst til at prøve noget nyt.

 

Har I erfaringer med en eller flere af de nævnte fodermærker, så modtages al info med kyshånd... :lol:

 

Hilsen Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Silke har fået Olivers siden hun blev født omtrent. Hun fik en pose med hjemmefra, da jeg fik hende.

Jeg har kikket på ingredienserne, og jeg kan godt lide, at der ikke er "biprodukter" i foderet, men udelukkende ingredienser, der er godkendt til mennesker.

 

Og så er jeg i dag megaglad for, at Silke hele livet igennem har fået glukosamin og kondroitinsulfat gennem sit foder. I dag bruger man det også i behandlingen af slidgigt hos mennesker..

 

det er så synd for de hunde, der får deres alderdom spoleret af konstante smerter.. Eller som må leve på medicin i de sidste år..

Hundelivet er kort nok... det skal helst være så godt som muligt..

 

 

OG så betyder det meget for mig, at Olivers bringer foderet ud for mig uden at det koster ekstra. Olivers har også andre rigtig gode ting, som Omega 3 boost, som er en olie lavet på laks, -og de har en række lækre snacks osse.

 

http://www.olivers.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg har brugt Olivers til vores labrador, men han fik desværre kedelig pels og tør hud af det. Jeg har hørt flere der har haft samme problem, men også flere der er rigtig glad for det. så der er ikke andet for end at prøve det og se om det fungere til din hund

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...