Hop til indhold

Ormekur-bivirkning??


Gæst Marianne7100
 Share

Recommended Posts

Gæst Marianne7100

Min hvalp har i går eftermiddags fået ormekur.

I morges vågner jeg ved at hans mave rumler helt vildt. Han virker en smule mat idag, og har heller ikke spist noget endnu.

Er det en kendt bivirkning? Han virker ikke dårlig, ligger og leger, bare ikke helt så voldsomt som han plejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hvalp har i går eftermiddags fået ormekur.

I morges vågner jeg ved at hans mave rumler helt vildt. Han virker en smule mat idag, og har heller ikke spist noget endnu.

Er det en kendt bivirkning? Han virker ikke dårlig, ligger og leger, bare ikke helt så voldsomt som han plejer.

 

Velkommen til Debatten. Vi kan være vane dannende.

 

Hvis hunden har haft mange orm så kan hunden godt blive noget mat i koderne den første dag eller to.

Det er jo i bund og grund noget giftigt stads vi propper i hunden.

 

En god lang gå tur, gerne med lidt fart på, skal nok sætte maven på plads og så er han fit for fight allerede i morgen.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hvalp fik totalt dårlig mave, og vi er ret sikre på at det var grundet ormekuren.

Tror ikke han havde orm, for det var nummer 4 kur han fik. Men, efter de 3 første gik dosis kraftigt op, tror det var derfor.

 

Maven blev først god igen da vi gav ham skånekost...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hvalp har i går eftermiddags fået ormekur.

I morges vågner jeg ved at hans mave rumler helt vildt. Han virker en smule mat idag, og har heller ikke spist noget endnu.

Er det en kendt bivirkning? Han virker ikke dårlig, ligger og leger, bare ikke helt så voldsomt som han plejer.

 

Gorm fik sin ormekur samme dag han blev vacineret,og ingen bivirkinger! Men det er jo klart at skidet lige skal virke og så kan der jo komme lidt,men hellere lidt ubehag end at få en syg vovse! Ingen grund til bekymring!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor tit skal de egentlig have sådan en kur?? :hmm:

 

Kig efter overdrevet vand forbrug og hikke...og ellers stol på din dyrelæge,,,,,og så kan du kigge afføring,,,,,det er sjovt,men lugter!:blink:

 

God fornøjelse! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor tit skal de egentlig have sådan en kur?? :hmm:

 

Min dyrlæge sagde vist hver 2. eller 3. måned indtil han blev 1 år, kan ikke huske derefter, men eftersom at Buddha fik så dårlig mave skulle vi bare holde øje med det.

 

Hunden kan sagtens hikke uden at have orm, Buddha har hikket siden vi fik ham, men ja det kan også være tegn på orm. Ellers er hoste, gider ikke spise og tab af vægt også noget man skal holde øje med..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Milobassen

Vores hvalp fik heller ikke bivirkninger de gange, han har fået ormekur men med hensyn til hvor mange gange, har jeg fået at vide at efter at en hund er blevet færdig vaccineret, skal de kun have ormekur når de har fået orm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...