Hop til indhold

Total adfærdsforandring - på ET punkt


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan er gået fra at være meget skeptisk over for mænd, til at badut springe, og slikke og møzze og hvad en hund nu ellers gerne vil have :shock:

 

 

Selv martins letter alkoholiserede arbejds kollega, som aslan ellers har væert bange for, er super duper :shock:

 

 

Hve i hva? Jeg syntes hunde er en underlig og mærkværdig ting :mrgreen:

Og jeg tror aldrig nogen sinde, jeg vil stoppe med at undre mig :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har absolut INGEN anelse :mrgreen:

 

Vi har ikke haft nogle helt ekstreme over dejlige møder med fremmede mænd, eller, JEG syntes ikke vi har, måske aslan HAR haft et, som vi ikke fandt som noget specielt :hmm:

 

Ja, man ved jo aldrig hvad der foregår oppe i hovederne på de kræ :blink:

Og når de nu fra den ene dag til den anden kan blive bange for et eller andet mærkeligt, så kan de vel også fra den ene dag til den anden beslutte sig for at det ikke længere er farligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man ved jo aldrig hvad der foregår oppe i hovederne på de kræ :blink:

Og når de nu fra den ene dag til den anden kan blive bange for et eller andet mærkeligt, så kan de vel også fra den ene dag til den anden beslutte sig for at det ikke længere er farligt :-D

 

 

Men nogen gange ville det sq være rart at man vidste hvad der foregik deroppe, bare nogen gange :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...