Hop til indhold

Hvalpe fodring


Gæst Leif
 Share

Recommended Posts

Hej hjælp os, vi har for godt en måned siden anskaffet os en Cavalier king charles hvalp. Den har tit tynd mave, og trives ikke ret godt, den bliver fodret med eukanuba hvalpefoder,som blev anbefalet af opdrætteren, men hver anden dag skal den have A38 for at få maven i orden igen. Er der nogen som har samme problemer, hvad gør i ved det. På forhånd tak hilsen Leif :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tyder på at h*n ikke fungere ret godt på Eukanuba, så hvis jeg var dig ville jeg forsøge med et andet foder.

- Selv om ét foder fungere godt for nogle hunde, fungere det ikke nødvendigvis for andre, derfor kan det sommetider være nødvendigt at prøve sig lidt frem, for at finde lige præcis dét ens hund fungere bedst på.

 

Selv kan jeg anbefale, bla. Acana, Fromm Gold og Oliver's.

 

Husk at lave overgange til et nyt foder over nogle dage, og med mindre at hunden bliver meget dårligt af et nyt foder, så give det nye foder mindst en måned til at se hvordan det fungere for din hund.

 

Og derudover vil jeg anbefale at smutte en tur til dyrlægen og lige få tjekket op på at h*n ikke fejler andet end lidt sart mave.

Og ja, så er en ormekur nok heller ikke nogen dårlig idé.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...