Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
17 december
Vi tænkte slet ikke på dig godt jeg ikke tog Cleo med :slem:
-
17 december
Det skete Altså trafikale problemer..Hvorfor kom du ikke?
-
Kan jeg låne en hund i et ½ år?
Det er jeg overhovedet ikke enig med dig i..Hvordan kan det så være at f.eks hvalpe som er flyttet hjemmefra som 10 uger gamle, godt kan huske mig og de andre hunde/deres mor og søskende, selvom de først mødes 2 år senere?
- 17 december
-
17 december
Nope..Jeg har kørt med aviser fra trykkerierne ud til omladepladserne i nogle år, da vi boede derinde..Vil påstå jeg kender 98% af vejene (jeg er jo autistisk med den slags )..Da Isabella boede derind ringede hun hjem hver gang hun for vild... Jeg vidste nemlig også hvilken vej hun holdt på en given vej
-
17 december
:shock: Hold da kæft du er elendig til geografi :shock:
-
17 december
Kl. 11 hos XbillenX..kage :slem:Forresten kan det godt være at Pia med LAura (den korthårede løve) kommer forbi hvis hun kan få det til at passe ind Hun er så sød..Altså både Pia og Laura :banan:
- 17 december
-
17 december
hov hov jeg er den der er voldelig
-
17 december
Dinah_ der er motorvej hele vejen..og det er 20 km..DU KOMMER!!! Vi kører sq over 500 km - Hver vej :slem: på sommerdæk Tænk hvilke elendige undskyldninger folk dog kan komme med
-
17 december
Kæft hvor er du ond Så ond kunne jeg aldrig være Freudika - Åhhhhhhh..jeg hvisker kun ligeså stille Dong Fang
-
17 december
- 17 december
- 17 december
Med jydeafstande: overhovedet ikke :slem: med tyskerafstande: Det er lige ved siden af- 17 december
Ikk af mig hvertfald..Jeg har selv skrevet og spurgt efter en Kan sq ikke huske..et elelr andet sted i bebyggelsen overfor hvidover hospital - eller vejen ned til HH- 17 december
Hvor er du heldig at det er gammel inkontinent dame Mine lugter af hahundepis..Og robotstøvsugeren har sin helt egen :hmm: dyriske lugt..Lidt ligesom der lugter hos vilddyrene i zoo Måske man skulle studse ham en kende hist og her- 17 december
Jeg er ligeglad Det er nok smartere at vaske ham bagefter i stedet..Alle de løse hår- 17 december
Hvad man dog ikke gør for jeres skyld Nu har jeg vasket alle hundene, for det kunne selv jeg regne ud jeg ikke fik tid til på fredag- 17 december
Den ser sq bedre ud på Soshy..Måske skulle jeg tage cleo med..og så lige studse hende lidt først- 17 december
Hun er skaldet over det hele- Indførsel?
Hvis hundene skal rejse alene er det helt vanvittigt med reglerne.. De skal have selvfølgelig have pas..Hvilket du jo også skriver de har.. Rabiesvaccineret som tidligst 3 måneder gamle..Når de kommer fra Cameroun skal der udtages en blodprøve tidligst 30 dage efter vaccination. Med en blodtiter på over 0,5 IE/ml.. Så kan hunden indføres i Danmark 3 måneder EFTER blodprøven er taget.. Dyrene skal via en grænsedyrlæge i Danmark og det skal anmeldes til det pågældende sted senest 24 timer før ankomst..Og du (eller den som indfører dem) skal være registreret importør af det pågældende dyr fra det pågældende land.. Hundene skal undersøges senest 24 timer før afrejse og en dyrlæge skal skrive en attest på at de er raske og kan tåle rejsen. Så er der rejsen, som hvertfald koster mindst det samme som en person - pr hund selvfølgelig... Jeg har gjort det at jeg selv rejser hvis jeg skal have hund fra et 3 land, så er reglerne helt anderledes.. og prisen også- 17 december
Det går fint..de bevæger sig jo- 17 december
Helt OT men vidste I at en hund kan spytte? I Tyskland købte jeg en pose Wasabi chips..Kæft de er gode, endelig noget jeg kan smage Toffee blev ved med at tigge og så gav jeg hende en..Hun tog den vandret og trykkede den op i gangen, øjnene blev kæmpestore og spyt så røg den ud..Ikke som i ud med den, men som i pjuitj ud..Og så satte hun poten på den mens hun sundede sig Ned røg den hun skulle jo ikke risikere en anden nuppede den- 17 december