Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver
  2. Freudika er altid heldig Verdensudstillignen = nogen pissede på hendes dyne..Mens hun lå i samme seng som meg Og det var ikke mig :pift: Tilbage i Herning senere på året = Pisset i håndtaske Jeg tænker :hmm: Kommer du til Fredericia næste å,r Freudika :engel:
  3. Et eller andet sted i Hvidovre XbillenX kan lige skrive adressen kl omkring 11?Kage??????? :madtid::sut::ivrig::pift:Hvor løverne er, er der altid kage..masser kage..lækker kage:mums: Jeg kommer jo altid kun for kagens skyld :slem:
  4. Du er en løve i hjertet Aj var det ikke smukt sagt
  5. når de leger kan de godt gø hvis legekammeraten gøer..Ellers gør de ikke..og de plejer ikke at råbe skældsord efter nogen - det er kun mig ..
  6. :engel:Nogle af løverne glæder sig allerede - de ved det bare ikke endnu
  7. ja :slem:
  8. Dem her har jeg tidligere handlet med: Granata Pet Trockenfutter für Hunde http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/granatapet
  9. Det ser sq helt vildt ud Det "glæder" jeg mig godt nok til at se nærmere på :hmm:
  10. Top Det ligger centralt og der er plads.. Rams kommer med hun ved det bare ikke endnu
  11. Den var hele turen værd
  12. :skraek: Sejle?? Er du splitterravende gal Er du klar over der er virkelig dybt i det vand Nej må jeg be om en flyver tak.. :klap: Især den indflyvning til Færøerne..Bedre end den bedste rutschebane..Hold op jeg gad godt snart prøve igen :slem:
  13. KAn du ikke lokke ham på facebook? jeg kan jo ligesom ikke skrive til ham "Hej.. Du single, mig single.. vi slå pjalterne sammen??":mrgreen: saelvom det sq da lige er min ånd :hmm:
  14. Bor Kim dernede?? Ja ham blvier jeg da nødt til at møde..eller borzoierne og den irske og hjortehunden
  15. :mrgreen: En bygd lyder godt. Bare der er langt til naboerne :slem:Er du begydnt på en ny single-liste
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    JA helst..Men med den skørtejæger til Zorro så havde han snart parret sig gennem det halve af færøerne
  17. Mynder?? Hvis der kommer mynder så tager jeg sq kage med..Elsker mynder :hjerte: hvis altså ikke det er italienske eller whippets..Ikke et ondt ord om dem, men yndlings mynderne er borzoy, afghaner og irsk ulvehund :lun:
  18. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hvis du havde beholdt Zorro så havde fået hvalpe om lidt Men jeg kan da komme forbi og så kan vi klare den sag..Eller du kan komme ned
  19. Hovedløs De har ædt dens hovede Så lille var den heller ikke..Jeg måtte jo røre ved den..Hvis I har fået fugleinfluenza, ikk? så dør I alle sammen ikke for at være ond, men så er der jo ligesom nogle ledige øer hvor jeg kan flytte op.. Gad sq godt bo sådan et øde sted bare med hundene og Natascha
  20. Hvis det bliver tættere på nytår end på jul kan jeg komme. Jeg har overnattende gæster (10-12 stk) fra den 20 til den etellerandet efter jul..27 28 måske :damn: Hvis jeg altså må komme med
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Men så beholder I en hvalp efter ham og Haika jo.. En tæve :damn:
  22. Var det ikke også en stær (eller var det en solsort?) de fandt da jeg var deroppe.. I har sq nok fået fugleinfluenza :slem:
  23. :mrgreen: Et elelr andet sted har jeg et billede af ham, taget dagen efter en udstilling. Vi var nede på åsen og der springer en kilde op af jorden..hundene elsker den kilde..Men man skal gennem 6 meter mudder.. Forestil dig en hvid hund vade gennem mudder med 10 hvalpe springende rundt om:shock: HAn lignede sq ikke en vinderhund :mrgreen:
  24. Jeg kan tage et par afstandsstykker med Kage ja bare det ikke er Rams der tager med..2 gange i den her uge har hun snydt mig :sut:
  25. Skal og skal..De bør undersøges (og hvis det er med DKK tavle skal de) men uden tavle elelr i en anden klub skal de ikke en pind.Den lille på 4 mdr har vel ikke været i løbetid endnu? er det ikke den store der spørges til?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.