Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
VDH Kassel 2010
Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver
-
VDH Kassel 2010
Freudika er altid heldig Verdensudstillignen = nogen pissede på hendes dyne..Mens hun lå i samme seng som meg Og det var ikke mig :pift: Tilbage i Herning senere på året = Pisset i håndtaske Jeg tænker :hmm: Kommer du til Fredericia næste å,r Freudika :engel:
-
17 december
Et eller andet sted i Hvidovre XbillenX kan lige skrive adressen kl omkring 11?Kage??????? :madtid::sut::ivrig::pift:Hvor løverne er, er der altid kage..masser kage..lækker kage:mums: Jeg kommer jo altid kun for kagens skyld :slem:
-
17 december
Du er en løve i hjertet Aj var det ikke smukt sagt
-
Nytårstræf i Sønderborg
når de leger kan de godt gø hvis legekammeraten gøer..Ellers gør de ikke..og de plejer ikke at råbe skældsord efter nogen - det er kun mig ..
-
Nytårstræf i Sønderborg
:engel:Nogle af løverne glæder sig allerede - de ved det bare ikke endnu
- 17 december
-
Granata pet vital - onlineshop som sender til dk?
Dem her har jeg tidligere handlet med: Granata Pet Trockenfutter für Hunde http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/granatapet
-
halfdan - en korthårsløve
Det ser sq helt vildt ud Det "glæder" jeg mig godt nok til at se nærmere på :hmm:
-
17 december
Top Det ligger centralt og der er plads.. Rams kommer med hun ved det bare ikke endnu
-
Beethoven er som god rødvin
Den var hele turen værd
-
Beethoven er som god rødvin
:skraek: Sejle?? Er du splitterravende gal Er du klar over der er virkelig dybt i det vand Nej må jeg be om en flyver tak.. :klap: Især den indflyvning til Færøerne..Bedre end den bedste rutschebane..Hold op jeg gad godt snart prøve igen :slem:
-
Beethoven er som god rødvin
KAn du ikke lokke ham på facebook? jeg kan jo ligesom ikke skrive til ham "Hej.. Du single, mig single.. vi slå pjalterne sammen??":mrgreen: saelvom det sq da lige er min ånd :hmm:
-
Nytårstræf i Sønderborg
Bor Kim dernede?? Ja ham blvier jeg da nødt til at møde..eller borzoierne og den irske og hjortehunden
-
Beethoven er som god rødvin
:mrgreen: En bygd lyder godt. Bare der er langt til naboerne :slem:Er du begydnt på en ny single-liste
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
JA helst..Men med den skørtejæger til Zorro så havde han snart parret sig gennem det halve af færøerne
-
Nytårstræf i Sønderborg
Mynder?? Hvis der kommer mynder så tager jeg sq kage med..Elsker mynder :hjerte: hvis altså ikke det er italienske eller whippets..Ikke et ondt ord om dem, men yndlings mynderne er borzoy, afghaner og irsk ulvehund :lun:
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Hvis du havde beholdt Zorro så havde fået hvalpe om lidt Men jeg kan da komme forbi og så kan vi klare den sag..Eller du kan komme ned
-
Beethoven er som god rødvin
Hovedløs De har ædt dens hovede Så lille var den heller ikke..Jeg måtte jo røre ved den..Hvis I har fået fugleinfluenza, ikk? så dør I alle sammen ikke for at være ond, men så er der jo ligesom nogle ledige øer hvor jeg kan flytte op.. Gad sq godt bo sådan et øde sted bare med hundene og Natascha
-
Nytårstræf i Sønderborg
Hvis det bliver tættere på nytår end på jul kan jeg komme. Jeg har overnattende gæster (10-12 stk) fra den 20 til den etellerandet efter jul..27 28 måske :damn: Hvis jeg altså må komme med
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Men så beholder I en hvalp efter ham og Haika jo.. En tæve :damn:
-
Beethoven er som god rødvin
Var det ikke også en stær (eller var det en solsort?) de fandt da jeg var deroppe.. I har sq nok fået fugleinfluenza :slem:
-
Beethoven er som god rødvin
:mrgreen: Et elelr andet sted har jeg et billede af ham, taget dagen efter en udstilling. Vi var nede på åsen og der springer en kilde op af jorden..hundene elsker den kilde..Men man skal gennem 6 meter mudder.. Forestil dig en hvid hund vade gennem mudder med 10 hvalpe springende rundt om:shock: HAn lignede sq ikke en vinderhund :mrgreen:
-
17 december
Jeg kan tage et par afstandsstykker med Kage ja bare det ikke er Rams der tager med..2 gange i den her uge har hun snydt mig :sut:
-
Hvor gammel skal en shin tzu tæve være før hun må få hvalpe??
Skal og skal..De bør undersøges (og hvis det er med DKK tavle skal de) men uden tavle elelr i en anden klub skal de ikke en pind.Den lille på 4 mdr har vel ikke været i løbetid endnu? er det ikke den store der spørges til?