Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336276 Ja, så blev det endnu engang bevist, manden er idiot! Kvæl hunden og løft dens hale, og vupti, den er ikke længere usikker, hurra... [media] [/media] Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336280 smart - hvis halen er oppe er hunden glad og fro men manglede vi egentlig beviser Lonny? Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år Forfatter comment_336281 smart - hvis halen er oppe er hunden glad og fro men manglede vi egentlig beviser Lonny? Jeg gjorde ikke, jeg har aldrig været i tvivl! Men selvom manden er idiot, så viser denne video egentlig fremskridt, jeg mener, for en gangs skyld er han jo ikke direkte voldelig, bare dum... Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336300 Ha ha, det afsnit så jeg på TV. Jeg tror han muligvis drager paralleller med at mennesker faktisk kan blive i godt humør af at smile/le. Mon ikke han lever i sin egen succesboble hvorfra han ikke kommer ud og hvor han udvikler sine egne sandheder :hmm: "Sladder": Jeg ved at hans agent har haft foreslået et stort eventfirma her i landet at arrangere foredrag med ham. Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336308 Jeg så også det afsnit. Hunden havde boet de første tre-fire måneder af sit liv langt ude på landet og aldrig set andet. Så købte den nuværende ejer hunden, og vupti boede den nu midt i L.A. - og var forståeligt nok meget bange for alle de fremmede mennesker, biler osv. Men CM kan da ikke se nogen grund til stille og roligt at vænne hunden til det i dens eget tempo. Næh, den skal da bare ud og gå tur midt i gademylderet med en snor om halen! Så er problemet jo løst. "Sladder": Jeg ved at hans agent har haft foreslået et stort eventfirma her i landet at arrangere foredrag med ham. Seriøst? Så må vi da tage derind en kæmpe gruppe fra HF og stille spørgsmåls til alt, hvad han siger. :slem: Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år Forfatter comment_336310 Seriøst? Så må vi da tage derind en kæmpe gruppe fra HF og stille spørgsmåls til alt, hvad han siger. :slem: Jeg tager gerne med, jeg har rigtig mange spørgsmål jeg gerne vil stille den mand... Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336311 Vær med at stoppe hans udsendelser på Nat. Geo. - skriv under her For hulan jeg håber, at eventarrangøren smækkede røret på gider ikke have den mand fysisk til landet, han gør skade nok fra afstand :damn: Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år Forfatter comment_336315 Vær med at stoppe hans udsendelser på Nat. Geo. - skriv under her For hulan jeg håber, at eventarrangøren smækkede røret på gider ikke have den mand fysisk til landet, han gør skade nok fra afstand :damn: Jeg har hermed skrevet under. Rapporter
Besvaret Marts 18, 201016 år comment_336335 Jeg så også det afsnit. Hunden havde boet de første tre-fire måneder af sit liv langt ude på landet og aldrig set andet. Så købte den nuværende ejer hunden, og vupti boede den nu midt i L.A. - og var forståeligt nok meget bange for alle de fremmede mennesker, biler osv. Men CM kan da ikke se nogen grund til stille og roligt at vænne hunden til det i dens eget tempo. Næh, den skal da bare ud og gå tur midt i gademylderet med en snor om halen! Så er problemet jo løst. Seriøst? Så må vi da tage derind en kæmpe gruppe fra HF og stille spørgsmåls til alt, hvad han siger. :slem: Seriøst, firmaet forespurgte blandt nogle hundefolk om han var "interessant" og fik et næh. Det fik hans agent også. Det kunne ellers være interessant at stille ham nogle spørgsmål Rapporter