Aina B Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Hejsa. Jeg har nørdet vildt meget i et spil på facebook (kaldet Pet Society) og nu er jeg stoppet, men har en BUNKE "værdifulde" ting, så derfor har jeg lavet en konkurrence derinde for mine ting, hvor opgaven er at tegne Lumi Konkurrencen kører helt indtil d. 16. - da jeg ville have så mange deltagere som muligt..hehe - og jeg har allerede fået SÅÅÅ mange EKSTREMT flotte deltagelser - og nogle lidt mere sjove end flotte..hehe Så tænkte jeg ville dele dem med jer og så kunne I måske også sige hvilke der er jeres yndlings, så det kan hjælpe mig lidt med mit valg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Fortsat... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg er helt klart til nummer 2, for den er rent faktisk tegnet :5up: EDIT: Nåh ups Der kom flere. Venter lige så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Og flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Endnu flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Bare vent...der er flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Snart ved at være færdig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Så er vi ved at være der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Det var det - indtil videre altså...hehe Hov - det sidste billede er en gentagelse..min fejl... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg er helt klart til nummer 2, for den er rent faktisk tegnet :5up: EDIT: Nåh ups Der kom flere. Venter lige så Hehe du er hurtig Hopper lige ud og går med Lumi og Sonja med Tyson - glæder mig til at se dit valg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Vælg gerne en bunke. Jeg har gaver til ca. 15. Jeg skal bare vælge en rækkefølge også, da de selv vælger hvilken gave de vil have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Og flere... Der er altså bare et eller andet over nr. 2 her... altså den der tegning som virker lidt udtværet og Lumi står på to ben... jeg kan rigtig godt lide den... sådan ldt mere kunstnerisk over sig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Så er vi ved at være der... Jeg er jo helt vild med de billeder, hvor min lille ræv er med. :blink: Men det billede, hvor Lumi står på begben og prøver at fange sommerfuglen, er utrolig sødt, det er måske min favorit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Fortsat... Jeg kan godt lige nr. 2 i denne post, men det ligner nu ikke rigtig Lumi, sååå... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Så er vi ved at være der... Nr. 1 her er altså også sødt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Endnu flere... Stregtegningerne af Lumi, der ligger ned, er rigtig gode. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Snart ved at være færdig... Nr. 1 og nr. 4 er kære, men de ligner ikke Lumi. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg synes, at du skal give præmie til i hvert fald én af børnetegningerne, det er da sødt, at de også deltager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 årh jeg var også BESAT af petsociety Hvordan lavede du den konkurrence?? Jeg vil da også forære alle min ting til den der kan tegne bissen bedst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 @ sonja: ja vil også give en af de "dårligere" tegninger en præmie for effort (kan ik finde det danske navn..hehe). Nogle af tegningerne er lavet af den samme, så vil også belønne dem der giver det flere gode forsøg Tak for hjælpen!! @Tonks: når du er inde i spillet, så ude til højre klikker du på "forum" og Playfish - Forum > Pet Society > Contests, Games & Giveaways > Facebook Og ja gør det! Jeg er ihvertfald super glad for jeg er igang med det. Det er super fedt med så flotte tegninger af ens elskede vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Der er altså bare et eller andet over nr. 2 her... altså den der tegning som virker lidt udtværet og Lumi står på to ben... jeg kan rigtig godt lide den... sådan ldt mere kunstnerisk over sig... Ja kan godt følge dig Tak for hjælpen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Ja kan godt følge dig Tak for hjælpen!! Var så liiiiiiiiidt...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg kan godt lide det andet billede i det sjette indlæg og det andet billede i det syvende indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Jeg kan godt lide det andet billede i det sjette indlæg og det andet billede i det syvende indlæg Super - tak for hjælpen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret September 1, 2009 Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Den du har gemt fra 20 fra Nas. Godt håndarbejde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts