Besvaret November 17, 200718 år comment_2968 Velkommen til forum om Spaniel generelt. Vi søger redaktør til dette forum, har du tid og lyst, så send en PM eller email til admin. Rapporter
Besvaret November 19, 200718 år comment_3266 Ikke for at være krakilsk eller noget (men lidt alligevel). kan der så ikke ude i oversigten stå Forum om spanielracerne og ikke "Forum generelt om racen Spaniel". Og måske skal det specificeres hvilke spanielracer det drejer sig om, da der er ret stor forskel på spaniels fra gruppe 8 der bruges til jagt (Cocker, Am.Cocker, ESS, WSS, IWS, Sussex, Clumber og Field) og så selskabshundene som eksempelvis Cavalier og tibetansk. Jeg kunne eksempelvis godt tænke mig et forum for gruppe 8 spaniels. Rapporter
Besvaret November 19, 200718 år comment_3277 Ja det med gruppe 8 synes jeg er en god ide! Der er jo stor forskel. Rapporter
Besvaret November 19, 200718 år Forfatter comment_3279 Jeg siger tak for hjælpen chr Godt nok er jeg administrator af hunde-forum.dk - men ikke hundeekspert på alle områder Forum bliver om døbt! Rapporter