Hop til indhold

Lidt interessant læsning(hundelov)

Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Hvilken kategori ser du egentlig dig selv i? Anden etnisk baggrund end dansk, eller person med dårligt selvværd?????

Jeg synes det er meget skræmmende, ikke at der er så meget nyt i det hun skriver (ud over måske lige historien med det erigerede lem:shock::slem:), men synes især hun siger noget vigtigt næsten til sidst, "Denne her sag handler om muskelhunde, men det formentlig kunne lige så godt handle om burkaer, fængselsstraffe eller alt muligt andet".

Nu handler denne sag trods alt "kun" om hunde, men med den indstilling visse politikere har til virkeligheden, kunne det meget vel være starten til noget meget grimt...

Nu skriver hun også det om fængsels straffe, det må næsten være med tanke på Skaarups udtalelse om at man i Dansk folkeparti jo slet ikke tror på forskning (eller var det ham personligt? Kan ikke lige huske det, men det giver vel næsten det samme). Hvad man så tror på i det miljø ved jeg ikke, har ligesom opgivet at følge med efter det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg betragter mig selv som en person med anden etnisk baggrund end dansk...hedder vel ikke Jønsson for ingenting...:mrgreen:

jamen altså det samme gælder jo medierne...der er en del kvinder her, i må da kunne huske hvordan man skulle leve i frygt for horder af massevoldtagende 2g'er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Synes det er afskyeligt at man i danmark (dyrevelfards landet) gaar ind og afliver de ulovlige racer, paa baggrund af racen alene. Kan de danske dyreinternaterne saa ikke samarbejde med andre internater i lande der kan tage imod dem, istedet for dette sorgelige spild af resourcer:confused::megaked:

information3.jpg

http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=nyheder&url=det-her-er-da-ikke-rigtigt-&id=28

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

LOL...debatten nedenunder...

uanset om man har personlige interesser eller ej, har man vel ret til at undersøge noget til bunds og være kritisk? Forskellen er vel egentlig at sandsynligheden for at det bliver dybdegående vel er større, hvis man virkelig brænder for emnet? Der er stadig en verden til forskel på saglighed og propaganda...

Når det er sagt, så tror jeg desværre bare det her går uset hen...Larserne har besluttet sig...

Man kan jo kun håbe der snart kommer en ny og mere fornuftig regering...

Link til indlæg
Del på andre sites