Gæst The dogfather Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Muskelhunde-lov hviler på historisk tyndt grundlag | videnskab.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Har læst det tidligere i dag. Det er godt!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 De andre lande, der har haft en liste-lov, er der nogen der ved, hvor lang tid der gik, før den blev ophævet? Og hvordan / hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Mange tak for link. Den rapport skal jeg helt klart læse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Muskelhunde-lov hviler på historisk tyndt grundlag | videnskab.dk Hvilken kategori ser du egentlig dig selv i? Anden etnisk baggrund end dansk, eller person med dårligt selvværd????? Jeg synes det er meget skræmmende, ikke at der er så meget nyt i det hun skriver (ud over måske lige historien med det erigerede lem:shock::slem:), men synes især hun siger noget vigtigt næsten til sidst, "Denne her sag handler om muskelhunde, men det formentlig kunne lige så godt handle om burkaer, fængselsstraffe eller alt muligt andet". Nu handler denne sag trods alt "kun" om hunde, men med den indstilling visse politikere har til virkeligheden, kunne det meget vel være starten til noget meget grimt... Nu skriver hun også det om fængsels straffe, det må næsten være med tanke på Skaarups udtalelse om at man i Dansk folkeparti jo slet ikke tror på forskning (eller var det ham personligt? Kan ikke lige huske det, men det giver vel næsten det samme). Hvad man så tror på i det miljø ved jeg ikke, har ligesom opgivet at følge med efter det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg betragter mig selv som en person med anden etnisk baggrund end dansk...hedder vel ikke Jønsson for ingenting... jamen altså det samme gælder jo medierne...der er en del kvinder her, i må da kunne huske hvordan man skulle leve i frygt for horder af massevoldtagende 2g'er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hmm... tror du er begge dele... for med alle de ens indlæg så tyder det lidt på personlighedsspaltning... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 At dem der arbejder med love er dikteret, osv. træder tydeligere frem for hver dag der går, og Hundeudvalget er vel bare en del af sumpen, spild af tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 serveren mobber mig...suk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Synes det er afskyeligt at man i danmark (dyrevelfards landet) gaar ind og afliver de ulovlige racer, paa baggrund af racen alene. Kan de danske dyreinternaterne saa ikke samarbejde med andre internater i lande der kan tage imod dem, istedet for dette sorgelige spild af resourcer:confused: http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=nyheder&url=det-her-er-da-ikke-rigtigt-&id=28 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det er SAA trist at man i dagens danmark gaar ind og afliver sunde og uskyldige hunde! http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=nyheder&url=det-her-er-da-ikke-rigtigt-&id=28 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hmm... tror du er begge dele... for med alle de ens indlæg så tyder det lidt på personlighedsspaltning... :slem: HF er gået amok og gør mærkelige ting i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 :hmm: kan ikke qoute. Vel endelig ikke så mærkelig når man tager i betragtning hvordan hf har sit egen vilje i aften til hvad den vil og ikke vil. HF er gået bananas. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Fik da smadret den her tråd godt og grundigt...håber en mod vil fjerne mine overskydende indlæg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Fik da smadret den her tråd godt og grundigt...håber en mod vil fjerne mine overskydende indlæg... It is done :5up: Jeg lod indlægget med tilføjelserne blive :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det er SAA trist at man i dagens danmark gaar ind og afliver sunde og uskyldige hunde!http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=nyheder&url=det-her-er-da-ikke-rigtigt-&id=28 Enig.. Det er virkelig tridst !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 LOL...debatten nedenunder... uanset om man har personlige interesser eller ej, har man vel ret til at undersøge noget til bunds og være kritisk? Forskellen er vel egentlig at sandsynligheden for at det bliver dybdegående vel er større, hvis man virkelig brænder for emnet? Der er stadig en verden til forskel på saglighed og propaganda... Når det er sagt, så tror jeg desværre bare det her går uset hen...Larserne har besluttet sig... Man kan jo kun håbe der snart kommer en ny og mere fornuftig regering... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts