Gæst Lumbo Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Min lab hvalp på 5 mdr. har længe hængt lidt i bremsen over sit foder (Eukanuba). Vi fik så prøveposerne fra Olivers - og det er han bare helt tosset efter:mums: . Jeg har nu fået min første sæk Olivers hjem, og er begyndt at blande lidt i hans foder. Men han sorterer konsekvent Eukanuba-foderet fra (det ligger simpelthen over hele gulvet, når han er færdig ). Han æder det modstræbende efter et stykke tid - lidt af det i hvert fald. Dvs. at vi jo reelt set ikke har det blide foderskift, som altid anbefales. Han ser ikke ud til at være påvirket, har normal afføring og er gladere for at få foder nu Hvad siger I, skal jeg simpelthen bare øge mængden af Olivers og kun tilsætte en smule af det gamle foder? Tør jeg det? Kan det få alvorlige konsekvenser for hans mave- tarmsystem? Eller er jeg bare hys, og skal jeg bare være glad for, at han er glad for sit nye foder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2009 Jeg vil sige bare giv ham Olivers :blink: jeg glemte alt om det da jeg skiftede så hun fik det bare med det samme... men tror altså at olivers er så mildt at maven forbliver intakt. Der er jo ingen pointe i at give han eukanuba når han ikke spiser det alligevel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lumbo Besvaret Oktober 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2009 Jeg vil sige bare giv ham Olivers :blink: jeg glemte alt om det da jeg skiftede så hun fik det bare med det samme... men tror altså at olivers er så mildt at maven forbliver intakt. Der er jo ingen pointe i at give han eukanuba når han ikke spiser det alligevel :blink: Tak for dit svar Jeg synes jo sådan set også, at han bare skal ha' det foder, han helst vil have... Prøver at sætte mængden af Olivers lidt op i første omgang :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2009 Ja prøv at sætte mængden af Olivers op, og se, hvad han siger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2009 Ja prøv at sætte mængden af Olivers op, og se, hvad han siger.. hvis han siger noget vil jeg gerne have det på video Ja bare fyr op under olivers foderet :blink: evt. brug det andet til godbidder når i træner ect. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts