Hop til indhold

Thailo og Noomi i Bernstorffparken


Nollike
 Share

Recommended Posts

Hvis ikke jeg får en kopi af det næstsidste billed (helst næste gang vi ses), så svarer jeg ikke for følgerne. Og du vil svært fortryde det!!!. :wink:

 

Hva' fa'en? Skal du true? 41.gif

 

Ja. Det er det nemmeste.

 

Det virkede også :lol:

 

Jeg kan sende det til dig, så kan du selv bøvle med det 100.gif

 

Tusind tak skal du have. :roll: Det gør du bare for at drille, men jeg kan godt finde ud af at printe ud. 8)

 

Jeg kan faktisk ikke printe z050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Iiihhh de øjne ... jeg ville ikke kunne nægte den hund noget som helst ...

 

Hun får vist også rigeligt... Havde taget 1,4 kg på den første uge :oops:

 

Hvis du nu finder sådan en dims der kan gøre, at de bliver ved med at være hvalpe, så siger du lige til ikk?! :wink:

 

Hun er simpelthen noget af det kæreste - kan godt forstå du har svært ved at nægte hende noget :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du nu finder sådan en dims der kan gøre, at de bliver ved med at være hvalpe, så siger du lige til ikk?! :wink:

 

NIX!!! Jeg orker simpelthen ikke at have hvalp de næste 13-14 år :lol:

 

Hun er simpelthen noget af det kæreste - kan godt forstå du har svært ved at nægte hende noget :oops:

 

Jeg nægter hende både ledninger, mine tæer og mit tøj og en del af alt det hun går og finder udenfor, bl.a. fyrværkeri og glasskår :shock: og det tror jeg at hun synes er slemt nok :lol: Men ellers går hun vist ikke glip af meget :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Haha - nej hvis du tænker på uheldene indenfor på trods af lige overståede lufteture, biden i bukseben, biden i tæer, biden i bordben, graven i vandskålene, insisteren på at skulle med igennem alle døre osv osv så er vi enige - men det hvalpede udseende, den vamsede pels og hvalpens forbavselse 1. gang den smager eller opdager noget nyt... det ville jeg gerne beholde. :oops::D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - nej hvis du tænker på uheldene indenfor på trods af lige overståede lufteture, biden i bukseben, biden i tæer, biden i bordben, graven i vandskålene, insisteren på at skulle med igennem alle døre osv osv så er vi enige - men det hvalpede udseende, den vamsede pels og hvalpens forbavselse 1. gang den smager eller opdager noget nyt... det ville jeg gerne beholde. :oops::D

 

Ok, så er vi enige og så skal jeg nok sige til :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft Nollike, der har du altså skudt papegøjen, for hun er da bare for sm_B-X.gif

 

Og hvor er hun heldig at hun har sådan en god ven som Thailo hulde.gif

 

Og omvendt. Thailo er bestemt også heldig at have fået en lille ven som Noomi, for hanhunde har jo godt af at have et forløb med hvalpe. Hun er en usædvanlig god hvalp og den første der ikke konstant har hængt i hans ører. Et enkelt bid i halen hvor hun lige fik at vide, at sådan gør man altså ikke og et lille bid i siden, er hvad det er blevet til. Det er da fantastisk. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft Nollike, der har du altså skudt papegøjen, for hun er da bare for sm_B-X.gif

 

Og hvor er hun heldig at hun har sådan en god ven som Thailo hulde.gif

 

Og omvendt. Thailo er bestemt også heldig at have fået en lille ven som Noomi, for hanhunde har jo godt af at have et forløb med hvalpe. Hun er en usædvanlig god hvalp og den første der ikke konstant har hængt i hans ører. Et enkelt bid i halen hvor hun lige fik at vide, at sådan gør man altså ikke og et lille bid i siden, er hvad det er blevet til. Det er da fantastisk. :D

 

Hun har jo heller ikke behov for at bide i Thailo, hun har jo mig :wink: :lol:

 

Nej, pjat, det er skønt at de kan finde ud af det begge to, at hun forstår en pæn hentydning og at han er så sød ved hende og siger fra på en god og ordentlig måde. Lad os krydse fingre for at det bliver ved med at være sådan, for jeg ville være rigtig ked af at undvære vores ture :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft Nollike, der har du altså skudt papegøjen, for hun er da bare for sm_B-X.gif

 

Og hvor er hun heldig at hun har sådan en god ven som Thailo hulde.gif

 

Og omvendt. Thailo er bestemt også heldig at have fået en lille ven som Noomi, for hanhunde har jo godt af at have et forløb med hvalpe. Hun er en usædvanlig god hvalp og den første der ikke konstant har hængt i hans ører. Et enkelt bid i halen hvor hun lige fik at vide, at sådan gør man altså ikke og et lille bid i siden, er hvad det er blevet til. Det er da fantastisk. :D

 

Hun har jo heller ikke behov for at bide i Thailo, hun har jo mig :wink: :lol:

 

Nej, pjat, det er skønt at de kan finde ud af det begge to, at hun forstår en pæn hentydning og at han er så sød ved hende og siger fra på en god og ordentlig måde. Lad os krydse fingre for at det bliver ved med at være sådan, for jeg ville være rigtig ked af at undvære vores ture :D

 

Vi behøver ikke at krydse ret meget. Det er jeg sikker på. Og ellers må evt. problemer trænes væk. Så nej, .... så nemt slipper I ikke af med os :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...