Hop til indhold

Thailo og Noomi i Bernstorffparken


Nollike
 Share

Recommended Posts

Så er vi lige kommet hjem fra en tur i Bernstorffparken, hvor i hvert fald Noomi fik en masse oplevelser (det var nok så som så for Thailos vedkommende med sådan en lille "møgunge" på slæb :wink: Men han lærte hende da at grave:

 

2227_Noomi_020308_016_1.jpg

 

Thailo, må jeg være med?:

 

2227_Noomi_020308_017_1.jpg

(Misty, undskyld den forringede billedkvalitet, det er bestemt ikke motivet den er gal med, nok nærmere fotografen og kameraet :wink: )

 

Og hurtigt kunne hun selv:

 

2227_Noomi_020308_018_1.jpg

 

Det er hårdt at være lille og være ude og opleve den store verden, men så er det jo godt at have et helle:

 

2227_Noomi_020308_021_1.jpg

 

...som man så også kan sove videre i når man er kommet hjem og ikke orker at stå op:

 

2227_Noomi_020308_025_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ØJ. Det er et hårdt liv at være en lille hvalp....

Ork, hvor bliver man træt..

Jeg husker det fra Silke. Når en tur blev for lang, så lagde hun sig bare ned og sov. Og så klaskede moren ned i græsset ved siden af hende og tog en pause. --Det var i juni måned... :roll:

Suk... sikken en dejlig sommer, det var dengang..

 

NYD hende... Hun bliver SÅ hurtigt stor.

 

Og tag endelig MASSER af billeder..

Link til indlæg
Del på andre sites

ØJ. Det er et hårdt liv at være en lille hvalp....

Ork, hvor bliver man træt..

Jeg husker det fra Silke. Når en tur blev for lang, så lagde hun sig bare ned og sov. Og så klaskede moren ned i græsset ved siden af hende og tog en pause. --Det var i juni måned... :roll:

Suk... sikken en dejlig sommer, det var dengang..

 

NYD hende... Hun bliver SÅ hurtigt stor.

 

Og tag endelig MASSER af billeder..

 

Altså, det her med billederne, det kan du sagtens sige :lol: Det er altså ikke så nemt når man også skal holde styr på sin hvalp og andre hunde samtidig, ikke engang når der er hjælp med... :wink: Måske jeg skulle hyre en fotograf? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

cloud9.gif Hvor har hun hygget. De to sidste billeder, får altså bare mit hjerte til at smelte g025.gif

 

Ja, hun har helt sikkert hygget, hun synes at Thailo er en fantastisk læremester :wink: Og så fik hun hilst på en masse hunde. Det var vist sundt for både hende og mig :wink:

 

Jeg synes at I klarede det utrolig flot begge to og Thailo stiller gerne op til at have en lille hvalp på slæb igen. Det var da en super hyggelig og god tur.

 

Det var godt for Noomi at hun havde prøvet tasken før og vidste hvad den betød men du må vist have fat i en større model inden ret længe. Jeg synes allerede at jeg kan se at hun er vokset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at I klarede det utrolig flot begge to og Thailo stiller gerne op til at have en lille hvalp på slæb igen. Det var da en super hyggelig og god tur.

 

Det var godt for Noomi at hun havde prøvet tasken før og vidste hvad den betød men du må vist have fat i en større model inden ret længe. Jeg synes allerede at jeg kan se at hun er vokset.

 

Det var da super hyggeligt!!! :D Og ja, jeg må give dig ret i, at den taske snart skal skiftes ud med en større, for jeg kan faktisk også godt se at hun er vokset. Har lige sat et billede ind på jubii-debatten og kom til at kigge ned på hende bagefter og øhhh, SÅ lille er hun ikke mere. Øj, hvor går det bare hurtigt!!! Jeg bør nok snart se at få taget nogle billeder og noget video inden det er for sent :shock:

 

Thailo er en rigtig sød "læremester" jeg synes at han er rigtig sød ved hende :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at I klarede det utrolig flot begge to og Thailo stiller gerne op til at have en lille hvalp på slæb igen. Det var da en super hyggelig og god tur.

 

Det var godt for Noomi at hun havde prøvet tasken før og vidste hvad den betød men du må vist have fat i en større model inden ret længe. Jeg synes allerede at jeg kan se at hun er vokset.

 

Det var da super hyggeligt!!! :D Og ja, jeg må give dig ret i, at den taske snart skal skiftes ud med en større, for jeg kan faktisk også godt se at hun er vokset. Har lige sat et billede ind på jubii-debatten og kom til at kigge ned på hende bagefter og øhhh, SÅ lille er hun ikke mere. Øj, hvor går det bare hurtigt!!! Jeg bør nok snart se at få taget nogle billeder og noget video inden det er for sent :shock:

 

Thailo er en rigtig sød "læremester" jeg synes at han er rigtig sød ved hende :D

 

Ja, det går stærkere end man umiddelbart tror og tak, vi gør vores bedste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det går stærkere end man umiddelbart tror og tak, vi gør vores bedste.

 

Ja det gør I i hvert fald 183.gif

 

Hi hi, hun har lige slæbt sin politistav ud på altanen og ligger og gnasker i den derude. I virkeligheden behøvede hun slet ikke resten af lejligheden, jeg kan bare flytte hendes vandskål og seng derud, så ville hun være godt tilfreds n99.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg synes at I klarede det utrolig flot begge to og Thailo stiller gerne op til at have en lille hvalp på slæb igen. Det var da en super hyggelig og god tur.

 

Det var godt for Noomi at hun havde prøvet tasken før og vidste hvad den betød men du må vist have fat i en større model inden ret længe. Jeg synes allerede at jeg kan se at hun er vokset.

 

Det var da super hyggeligt!!! :D Og ja, jeg må give dig ret i, at den taske snart skal skiftes ud med en større, for jeg kan faktisk også godt se at hun er vokset.

Måske du skulle have en på hjul :wink: tfr612ix4.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at I klarede det utrolig flot begge to og Thailo stiller gerne op til at have en lille hvalp på slæb igen. Det var da en super hyggelig og god tur.

 

Det var godt for Noomi at hun havde prøvet tasken før og vidste hvad den betød men du må vist have fat i en større model inden ret længe. Jeg synes allerede at jeg kan se at hun er vokset.

 

Det var da super hyggeligt!!! :D Og ja, jeg må give dig ret i, at den taske snart skal skiftes ud med en større, for jeg kan faktisk også godt se at hun er vokset.

Måske du skulle have en på hjul :wink: tfr612ix4.gif

 

Jeg kan jo se om jeg kan få fat i sådan en klapvogn, som er så moderne til mops og sådan, i hendes størrelse :wink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nye billeder fra dagens tur:

 

2227_Noomi_040308_028_2.jpg

 

2227_Noomi_040308_031_1.jpg

 

2227_Noomi_040308_032_1.jpg

 

2227_Noomi_040308_035_1.jpg

 

Smukke Thailo k050.gif som faktisk er begyndt at passe på lille Noomi:

 

2227_Noomi_040308_036_1.jpg

 

Og lille Noomi (som er ved at være en flab selv om hun ser uskyldig ud her... :wink: ):

 

2227_Noomi_040308_051_1.jpg

 

Man slægter vel sin mor på og bliver en jordfræser :lol: :

 

2227_Noomi_040308_052_1.jpg

 

Og til sidst en MEGET træt Noomi på vej hjem i bilen :lol: :

 

2227_Noomi_040308_054_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft Nollike, der har du altså skudt papegøjen, for hun er da bare for sm_B-X.gif

 

Og hvor er hun heldig at hun har sådan en god ven som Thailo hulde.gif

 

For et øjeblik siden var hun nu billigt til salg, da hun fik et "flip" og gik til angreb først på mine højtalerledninger og derefter mine tæer :shock: Det gør f... ondt!!! :lol:

 

Ja, hun er rigtig heldig, Thailo er en "rigtig" storebror, han gider ikke lege med hende, men de andre skal behandle hende ordentligt!!! Og så skal han lige kigge til hende når hun bliver båret i sin taske, for lige at tjekke at alt er ok k040.gif Han er simpelthen så kær!!! 51.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke jeg får en kopi af det næstsidste billed (helst næste gang vi ses), så svarer jeg ikke for følgerne. Og du vil svært fortryde det!!!. :wink:

 

Hva' fa'en? Skal du true? 41.gif

 

Ja. Det er det nemmeste.

 

Jeg kan sende det til dig, så kan du selv bøvle med det 100.gif

 

Tusind tak skal du have. :roll: Det gør du bare for at drille, men jeg kan godt finde ud af at printe ud. 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...