Gæst snevinter Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 (rettet) En jeg kender, kom ved et uheld engang til at tabe lidt hash som familiens hund spiste. Han mener nu, siden hunden blev meget afslappet, at det ville være en perfekt løsning for hunde som er bange for nytårslarm. Jeg propper lige en lille glorie ned over hovedet på mig selv, mens jeg siger, at jeg ikke selv har prøvet disse uhyrlige substanser (endnu), og jeg kan derfor ikke rigtigt kommentere hans løsning. Hvad er jeres umiddelbare mening? Det bruges jo også som smertestillende... Hopper lige ud af tråden igen og overlader den til eksperterne mens jeg kalder sødt på Vinter "seee hvad jeg har til diiiig" Redigering: Fandt på nettet, at det kan være farligt Redigeret Oktober 10, 2009 af snevinter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Måske burde jeg overveje den løsning til mig selv, for jeg er altid et nervevrag Nytårsaften, men ikke til hundene, nej tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Joh, det kunne det måske, så er det bare ærgeligt hvis den får en psykose istedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Nej, det ville jeg nu ikke gøre...Tror på at det kan have nogle trælse bivirkninger...... Men lidt champagne har næsten samme effekt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Eftersom hash er et meget blidt rusmiddel (sundere for hjernen end øl) så tror jeg det kunne være et rigtigt godt middel. Jeg kender kun en historie om en lille hund der åd et fad hashkager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Er lige midt i at lave fest mad til fodboldkampen, men fandt dette. Så det kan vist kun frarådes!...selvom der er forskellige meninger om det. Almost all exposed animals will exhibit neurological signs (depression or alternating depression and excitement, falling over/incoordinated, hallucinations with barking or agitation, seizures or even coma). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Er lige midt i at lave fest mad til fodboldkampen, men fandt dette. Så det kan vist kun frarådes!...selvom der er forskellige meninger om det. Almost all exposed animals will exhibit neurological signs (depression or alternating depression and excitement, falling over/incoordinated, hallucinations with barking or agitation, seizures or even coma). Nå, men så er det jo kun menneseker det er "sundt" for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Eftersom hash er et meget blidt rusmiddel (sundere for hjernen end øl) så tror jeg det kunne være et rigtigt godt middel. Jeg kender kun en historie om en lille hund der åd et fad hashkager jaja, "du kender en lille historie..." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Nå, men så er det jo kun menneseker det er "sundt" for Jamen, så må jeg i gang. Jeg er nemlig sund for tiden :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Eftersom hash er et meget blidt rusmiddel (sundere for hjernen end øl) så tror jeg det kunne være et rigtigt godt middel. Jeg kender kun en historie om en lille hund der åd et fad hashkager Vil også meget gerne høre historien... men skynd dig.. der er snart Break down... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 jaja, "du kender en lille historie..." Jep - det er en historie jeg har fået fortalt Jamen, så må jeg i gang. Jeg er nemlig sund for tiden :5up: God fornøjelse :blink: Hashsalat kunne måske blive et hit..... Vil også meget gerne høre historien... men skynd dig.. der er snart Break down... Husker den egentlig ikke så godt (og nej ikke fordi jeg selv havde nuppet af fadet ) men noget med at de ikke kunne forstå hvor kagerne var da de ville have flere, men pludselig kom der en lille hund "sejlende". Mon ikke den hund lærte ikke at tage fra bordet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Jep - det er en historie jeg har fået fortalt God fornøjelse :blink: Hashsalat kunne måske blive et hit..... Husker den egentlig ikke så godt (og nej ikke fordi jeg selv havde nuppet af fadet ) men noget med at de ikke kunne forstå hvor kagerne var da de ville have flere, men pludselig kom der en lille hund "sejlende". Mon ikke den hund lærte ikke at tage fra bordet DET tror jeg på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Mon den næste hunde tam tam holdes af Tanten. Tror den bliver....alternativ Hopper hen til fodbold - kom så Danmark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nhøpse&Walter Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Hi hi... fin løsning, med mindre det tager overhånd for den stakkels hund - hunden ender så afhængig, og begynder at "trække" for at kunne få råd til sit misbrug. Derudover er der også de ekstra udgifter når hunden får "æder" på! Men pæn morsom samtale med det lokale misbrugscenter "Jamen nej nej, det er min hund jeg taler om.... jeg sværger"...Den har de nok aldrig hørt før. :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Jeg kender hunden som spiste alt og en særlig dag, også en klump hash. Hun syntes bestemt ikke det var sjovt, lidt ala hunden som ikke fatter hvad der sker når den skal i narkose. Men ellers stenede hun bare, kunne næsten ikke bevæge sig og øjnene rullede sådan lidt stenet rundt i hovedet. Glad for at du har fundet ud af at det er farligt, for jeg synes det er en forfærdelig tanke at give hunde hash... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Mon den næste hunde tam tam holdes af Tanten. Tror den bliver....alternativ Hopper hen til fodbold - kom så Danmark Du sørger for maden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Hvem var det lige der sagde en halv guldøl? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Hvem var det lige der sagde en halv guldøl? DKWildmand velsagtens :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 kender en hvis hund fik fat i en klump og blev totalt chilleren af det... men jeg tror ikke det er en god idé at eksperimentere med den slags...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Kender en der har forsøgt det med katte, fugle, rotter og en enkelt hund, det kan virke tiptop, men det kan også gå helt galt (præcis som med mennesker ) - alkohol tilgengæld det er 100% skadeligt fra første tår, det er trods alt et organisk opløsningsmiddel og affedter hjernen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts