Hop til indhold

Nytårs hash?

Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

En jeg kender, kom ved et uheld engang til at tabe lidt hash som familiens hund spiste. Han mener nu, siden hunden blev meget afslappet, at det ville være en perfekt løsning for hunde som er bange for nytårslarm.

Jeg propper lige en lille glorie ned over hovedet på mig selv, mens jeg siger, at jeg ikke selv har prøvet disse uhyrlige substanser (endnu), og jeg kan derfor ikke rigtigt kommentere hans løsning.

Hvad er jeres umiddelbare mening? Det bruges jo også som smertestillende...

Hopper lige ud af tråden igen og overlader den til eksperterne ;-) mens jeg kalder sødt på Vinter "seee hvad jeg har til diiiig" :cool:

Redigering: Fandt på nettet, at det kan være farligt

Redigeret af snevinter
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Er lige midt i at lave fest mad til fodboldkampen, men fandt dette. Så det kan vist kun frarådes!...selvom der er forskellige meninger om det.

Almost all exposed animals will exhibit neurological signs (depression or alternating depression and excitement, falling over/incoordinated, hallucinations with barking or agitation, seizures or even coma).

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige midt i at lave fest mad til fodboldkampen, men fandt dette. Så det kan vist kun frarådes!...selvom der er forskellige meninger om det.

Almost all exposed animals will exhibit neurological signs (depression or alternating depression and excitement, falling over/incoordinated, hallucinations with barking or agitation, seizures or even coma).

Nå, men så er det jo kun menneseker det er "sundt" for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Eftersom hash er et meget blidt rusmiddel (sundere for hjernen end øl) så tror jeg det kunne være et rigtigt godt middel.

Jeg kender kun en historie om en lille hund der åd et fad hashkager :-)

jaja, "du kender en lille historie..." :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Eftersom hash er et meget blidt rusmiddel (sundere for hjernen end øl) så tror jeg det kunne være et rigtigt godt middel.

Jeg kender kun en historie om en lille hund der åd et fad hashkager :-)

Vil også meget gerne høre historien... men skynd dig.. der er snart Break down...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaja, "du kender en lille historie..." :mrgreen:

Jep - det er en historie jeg har fået fortalt :-D

Jamen, så må jeg i gang. Jeg er nemlig sund for tiden :5up:

God fornøjelse :blink: Hashsalat kunne måske blive et hit.....

Vil også meget gerne høre historien... men skynd dig.. der er snart Break down...:lol:

Husker den egentlig ikke så godt (og nej ikke fordi jeg selv havde nuppet af fadet ;-)) men noget med at de ikke kunne forstå hvor kagerne var da de ville have flere, men pludselig kom der en lille hund "sejlende". Mon ikke den hund lærte ikke at tage fra bordet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jep - det er en historie jeg har fået fortalt :-D

God fornøjelse :blink: Hashsalat kunne måske blive et hit.....

Husker den egentlig ikke så godt (og nej ikke fordi jeg selv havde nuppet af fadet ;-)) men noget med at de ikke kunne forstå hvor kagerne var da de ville have flere, men pludselig kom der en lille hund "sejlende". Mon ikke den hund lærte ikke at tage fra bordet ;-)

DET tror jeg på:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter

Hi hi... fin løsning, med mindre det tager overhånd for den stakkels hund - hunden ender så afhængig, og begynder at "trække" for at kunne få råd til sit misbrug. Derudover er der også de ekstra udgifter når hunden får "æder" på! Men pæn morsom samtale med det lokale misbrugscenter "Jamen nej nej, det er min hund jeg taler om.... jeg sværger"...Den har de nok aldrig hørt før.

:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender hunden som spiste alt og en særlig dag, også en klump hash.

Hun syntes bestemt ikke det var sjovt, lidt ala hunden som ikke fatter hvad der sker når den skal i narkose. Men ellers stenede hun bare, kunne næsten ikke bevæge sig og øjnene rullede sådan lidt stenet rundt i hovedet.

Glad for at du har fundet ud af at det er farligt, for jeg synes det er en forfærdelig tanke at give hunde hash...

Link til indlæg
Del på andre sites