Hop til indhold

Luftning af naboen.....

Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

Vi skal til en længerevarende fødselsdag på søndag og derfor har vores nabo været sød at tilbyde at lufte Coco....

Men bliver i tvivl nu om hvad der er bedst :blink: ?

Er det at hun kommer ca halvvejs i forløbet og lufter hende og giver hende mad og nus? Og så går igen....

Eller måske kommer en time inden vi kommer hjem og så bliver til vi er hjemme?

Det skal siges at Coco ikke er vant til at være alene hjemme i hverdagen men var alene hjemme lørdag aften i 5 timer og det gik fint. HUn er 7 mdr gammel.

Kh Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Jo, vi trænede det efter alle kunstens regler da vi fik hende. Og det gik fint. Men da jeg er sygemeldt og min mand så blev fyret, nej så har vi ikke været gode nok til at køre vores vej flere timer hver dag og holde det ved lige.... :oops:

Kh Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karina Chewme

Hvor er det dejligt, at jeres nabo gider hjælpe, når I har brug for det.

Jeg synes det lyder fint, hvis naboen kommer halvvejs inde i den tid, Coco skal være alene.

Så går de en tur, får tisset osv og leget. Så går naboen hjem med Coco, og bliver der, til hun er faldet lidt til ro.

Når naboen skal gå igen, så husk at instruere ham/hende i det ritual I selv bruger, når Coco skal være alene.

Så genkender hun, hvad der skal ske, og der burde ikke bliv problemer derefter.

God fødselsdag - Hilsen Karina

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, vi trænede det efter alle kunstens regler da vi fik hende. Og det gik fint. Men da jeg er sygemeldt og min mand så blev fyret, nej så har vi ikke været gode nok til at køre vores vej flere timer hver dag og holde det ved lige.... :oops:

Kh Mette

Nåh.. Nej, men det skal man jo heller ikke nødvendigvis :-) Hvis hun sagtens kan være alene, synes jeg du skal få naboen komme sidst på aftenen, så hunden ikke bliver "efterladt" to gange på samme aften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Tak til jer begge for så hurtigt svar :-)!

Tak dit søde lange svar Karina og ja, vores nabo er guld værd :5up: vi hjælper hinanden da hun har en kat som vi så også passer når hun ikke er hjemme....

Og tror også jeg hælder mest til at gøre som du skriver men er meget i tvivl om hvordan hun reagerer på at skulle "forlades" to gange på samme dag....

Men vi må jo prøve os frem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites