Hop til indhold

ost som godbid?


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Altså jeg ved jo godt at der findes så mange gode opskrifter herinde på forskellige hunde godbidder og dem er jeg både tacco og jeg rigtig glade for :D

 

men kan man en gang i mellem snyde lidt og bruge ostetern? Tacco elsker ost og det var jo en nem øsning når hverdagen bliver lidt stresset og snydes for godbidder på gå turen det skal han bare ikke. De sidste 14 dage har jeg kun har succes med indkald, uanset om der har været andre hunde eller ej :)

 

Men er ost skadeligt for hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ost er godt... Hvis hunden er ung og rask.

 

En gammel hund har ikke godt af den salt der er i osten. Og en overvægtig hund bør selvfølgelig have mager ost, --i begrænsede mængder... Selv 30% fedt er jo fedt..

 

Silke elsker da en god ostemad... :lol:

 

Og hvis osten ligefrem styrker indkaldet, så er det jo det helt rigtige til Tacco! MEGET bedre end diverse ringe røde pølser eller lignende, som man osse kan fristes til at gribe til på en stresset dag. ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har brugt emmentaler, men som Birgitta skriver så er saltet og det meget mælkefedt i osten ikke fantastisk sundt.

 

Jeg selv bruger ikke længere ost, men kogt kød, indmad og fisk der er tørret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander sommetider lidt ostetern sammen med de andre godbidder (kyllingepølser). Så kommer det andet også til at lugte og smage lidt af ost. :D Hundene elsker ost! Men jeg bruger ikke meget af det, og ikke hver dag. Tror heller ikke ost er godt i store mængder! Men jeg ved hvor meget hundene elsker når de må smage et stykke ost, så lidt som godbidder engang imellem - det skal de da have.. :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blander sommetider lidt ostetern sammen med de andre godbidder (kyllingepølser). Så kommer det andet også til at lugte og smage lidt af ost. :D Hundene elsker ost! Men jeg bruger ikke meget af det, og ikke hver dag. Tror heller ikke ost er godt i store mængder! Men jeg ved hvor meget hundene elsker når de må smage et stykke ost, så lidt som godbidder engang imellem - det skal de da have.. :wink:

 

 

Ja det skal jo også være lidt festligt at være hund :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...