Hop til indhold

Verdensudstillingen i Bratislava


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Vi har jo som bekendt været i Bratislava i weekenden... Efter lange trængsler med en bil som ikke lige syntes den skulle opføre sig som vi ville have den til, kom vi endelig afsted fredag.. Et helt døgn tog turen derned :shock: SØndag skulle vi på og vi havde jo bestilt parkeringsbilletter hjemmefra så vi var da sikre på at få en plads tæt på..hm...vi kom så til at gå 2-3 km.. Vel inde på udstillingsområdet som var tætpakket med folk fandt vi en lille plads hvor vi kunne stå.. Klokken var 7 og vi skulle i ringen omkring kl 13... 38 løver var der tilmeldt..mange fra østlandene og dommeren var fra Slovakiet.. De fleste af dem vi havde med er den vesteuropæiske type (slank og langbenet)..Østeuropæerne vil hellere have dem små og lavbenede..godt fede...

Det ultimative ville jo være at få en god placering med en af vores eget opdræt, men vi satsede nu mere på Bobo som er af den østeuropæiske type.. Selvom vi godt vidste hans farve trak ned..

Men alting gik simpelhen forrygende.. Vores 2 hvalpe af eget opdræt (Lions of Denmark Sweet Amigo og Lions of Denmark Sweet and So Shy) blev henholdsvis hvalpe verdensvinder han og Hvalpe verdens vinder tæve..og fik 2 fine pokaler..

Ivy (Lions of Denmark Eternal Eyecatcher) vandt åbenklasse og fik Cert..

Hunter (Lions of Denmark Jealous Girlhunter) vandt mellemklasse og fik også cert..

Lions of Denmark Perfect Heartbeat var den yngste i juniorklasse (kun 9 måneder og 2 dage) blev nummer 4 bedste junior.. Slået af 3 hunde på knap 18 måneder..

I slut spurten blev Hunter (1½ år) 4 bedste han og Ivy (1½ år) 3 bedste han..Slået af 2 multichampions på 6 år..

Så alt i alt kan vi vist kun være godt tilfredse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap::klap2::klap::klap2::klap::klap2:

:banan::banan::banan::banan::banan:

:ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig:

:5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up:

 

Fantastisk - kæmpe tillykke med dem allesammen :-D

- men det er jo også klart, at det gik så godt - det er jo nogle fantastiske hunde, som I laver hos jer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap::klap2::klap::klap2::klap::klap2:

 

:banan::banan::banan::banan::banan:

:ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig:

:5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up:

 

Fantastisk - kæmpe tillykke med dem allesammen :-D

- men det er jo også klart, at det gik så godt - det er jo nogle fantastiske hunde, som I laver hos jer :5up:

Tak tak :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap::klap2::klap::klap2::klap::klap2:

 

:banan::banan::banan::banan::banan:

:ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig::ivrig:

:5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up::5up:

 

Fantastisk - kæmpe tillykke med dem allesammen :-D

- men det er jo også klart, at det gik så godt - det er jo nogle fantastiske hunde, som I laver hos jer :5up:

 

Kan jeg ikke blive uddannet handler hos dig ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går altså ikke ind i nogen ring, men nu bliver jeg jo snart rigtig dygtig til at karte-børste (:mrgreen:), og her kan jeg jo så måske hjælpe... Ellers er jeg rigtig dygtig til at servere kaffe og kage :mrgreen:
:mrgreen:.. Jeg skal sige fra Natascha at hun havde købt kage til du kom..men hun glemte at tage det ind :engel: Nu har hun sq sikkert ædt det selv :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiihh, hvor I kan :5up:

 

Kæmpe stort tillykke med de super flotte resultater! :klap2:

 

Bliver nød til at spørge - hvordan klarede Bobo sig egentligt?

Han blev nummer 5 champion ud af 7... :cry:... Jeg tror også han syntes det var dårligt.. Men han havde en rigtig god weekend.. Hundene opdagede nemlig om lørdagen at campingpladsen lå lige ned til en stor sø med en bade bro.. SÅ de hoppede i vandet.. Så måtte vi bade Bobo med en brandslange (jo jo det var varmt vand).. De andre kunne man ikke se snavset på..de er sorte.. Nå ja og den skide (han sked jo i ringen) svensker (svensk cockerspaniel) hoppede i på 2 meters dybde..og så kunne han ikke svømme:shock::shock: stod bare på bunden.. SÅ måtte vi sq i baljen efter ham :mad: ham må jeg have lært at svømme :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

hehe- det har hun helt sikkert også fortjent ! Og jeg kan jo ikke få kage hver gang jeg kommer:lol:
jo sagtens :mrgreen: Hun har sikkert levet af kage..igår aftes havde hun lavet pandekager med is og nutella til hende og Jonathan..altså til aftensmad :shock: Mens vi var rigtig sunde og spiste på¨kinesisk restaurant (mmmmm der var sushi) så jeg blev rigtig syg..nå ja og så var vi på den gyldne måge..det var ret billigt dernede..Selvom jeg blev til grin da jeg bestilte 7 menuer.. ekspedienten var nødt til at hente de andre ansatte og fortælle at vi skulle have 7 menuer og så vred de sig af grin...
Link til indlæg
Del på andre sites

jo sagtens :mrgreen: Hun har sikkert levet af kage..igår aftes havde hun lavet pandekager med is og nutella til hende og Jonathan..altså til aftensmad :shock: Mens vi var rigtig sunde og spiste på¨kinesisk restaurant (mmmmm der var sushi) så jeg blev rigtig syg..nå ja og så var vi på den gyldne måge..det var ret billigt dernede..Selvom jeg blev til grin da jeg bestilte 7 menuer.. ekspedienten var nødt til at hente de andre ansatte og fortælle at vi skulle have 7 menuer og så vred de sig af grin...

 

Den aftensmad passer da perfekt til ferie og alene hjemme :5up:

- og da specielt når I andre fylder sushi og mange mange McD-menuer i jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev nummer 5 champion ud af 7... :cry:... Jeg tror også han syntes det var dårligt.. Men han havde en rigtig god weekend.. Hundene opdagede nemlig om lørdagen at campingpladsen lå lige ned til en stor sø med en bade bro.. SÅ de hoppede i vandet.. Så måtte vi bade Bobo med en brandslange (jo jo det var varmt vand).. De andre kunne man ikke se snavset på..de er sorte.. Nå ja og den skide (han sked jo i ringen) svensker (svensk cockerspaniel) hoppede i på 2 meters dybde..og så kunne han ikke svømme:shock::shock: stod bare på bunden.. SÅ måtte vi sq i baljen efter ham :mad: ham må jeg have lært at svømme :mrgreen:

 

Oka, men championklasse er jo heller ikke ligefrem den mest taknemmelige :lol:

 

Og ham svenskeren, han var da lidt for dum - og helt sikkert, han trænger da vidst til at få lært at svømme, så du må til og igang! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev nummer 5 champion ud af 7... :cry:... Jeg tror også han syntes det var dårligt.. Men han havde en rigtig god weekend.. Hundene opdagede nemlig om lørdagen at campingpladsen lå lige ned til en stor sø med en bade bro.. SÅ de hoppede i vandet.. Så måtte vi bade Bobo med en brandslange (jo jo det var varmt vand).. De andre kunne man ikke se snavset på..de er sorte.. Nå ja og den skide (han sked jo i ringen) svensker (svensk cockerspaniel) hoppede i på 2 meters dybde..og så kunne han ikke svømme:shock::shock: stod bare på bunden.. SÅ måtte vi sq i baljen efter ham :mad: ham må jeg have lært at svømme :mrgreen:

 

Det glæder mig ubegribelig meget at høre, at Bassen ikke er den eneste, der kan finde på at lave det stunt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...