Hop til indhold

Luna humper Baldur


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna er i løbetid, og jeg havde egentlig forventet at Baldur ville forsøge at parre hende på et tidspunkt, men nu er hun begyndt at parre Baldur :shock:

 

Hvad sker der, er det hendes måde at lægge op til ham på, eller er det hormonerne der spille hende et puds, eller hvad sker der?

 

Baldur bliver ikke sur, han flytter sig bare, og til sidst forsøgte han at parre hende...

 

Jeg sagde "nej" til hende og bad hende om at fjerne sig fra Baldur, her i mit hus vil jeg ikke have at hundene går rundt og humper hinanden. Men hvad ville I andre gøre, og hvorfor gør hun det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter

Nhøpse humper også.... katte og andre hunde! Mindes en nytårsaften hvor Stella og Nhøpse skiftedes til at humpe hinanden. Det var nu meget ømt, så nu er vi medlemmer af GPD (Gay Pride for Dogs) (kun for sjov og med al respekt, selvfølgelig). Afskriver det som "løbske" hormoner...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nhøpse humper også.... katte og andre hunde! Mindes en nytårsaften hvor Stella og Nhøpse skiftedes til at humpe hinanden. Det var meget ømt, så nu er vi medlemmer af GPD (Gay Pride for Dogs) (kun for sjov og med al respekt, selvfølgelig). Afskriver det som "løbske" hormoner...

 

Jeg tror som sagt også at humperiet bare skyldes at hun ikke helt ved hvad hun gør pga. hormonerne, og gnaveriet i væggen er nok bare sult :blink:

 

Men det lyder som om I andre bare accepterer denne humpen, stopper I det ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror som sagt også at humperiet bare skyldes at hun ikke helt ved hvad hun gør pga. hormonerne, og gnaveriet i væggen er nok bare sult :blink:

 

Men det lyder som om I andre bare accepterer denne humpen, stopper I det ikke?

 

jeg stoppede det som sagt - for jeg gider ikke se på det og var jeg den anden hund ville jeg da blive bims i roen af at have sådan et kræ hængende...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg stoppede det som sagt - for jeg gider ikke se på det og var jeg den anden hund ville jeg da blive bims i roen af at have sådan et kræ hængende...

 

Det er også min tanke, og Baldur forsøger som sagt også at undvige, så jeg vælger bare at fortælle hende, at det vil jeg altså ikke have. Præcist som jeg gjorde med Baldur da hun flyttede ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter

Personligt stopper jeg det ikke, da dette ikke er et problem for mig. Nhøpses humperi er super kortvarigt, og kun når hun er at være højløbsk. Måske ville jeg stoppe det, hvis det var mere end det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla humpede også en bestemt bamse da hun var løbsk - jeg gider ikke se på det, så jeg lagde bamsen væk... det stoppede adfærden :roll: Jeg ved ikke hvorfor, men jeg går ud fra, at det skyldes hormonerne? Evt. en mild stress grundet hormonelle udsving?

 

Ja det er også det jeg har troet, uden dog at vide det med sikkerhed :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt stopper jeg det ikke, da dette ikke er et problem for mig. Nhøpses humperi er super kortvarigt, og kun når hun er at være højløbsk. Måske ville jeg stoppe det, hvis det var mere end det...

 

For Svea's vedkommende var det også kun ganske lidt, så jeg stoppede det ikke. Havde det nu taget overhånd, eller kørt hundene helt vildt op, så havde jeg stoppet det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se at der er delte meninger om det at stoppe det eller ej, men det er jo også helt ok :-D

 

Jeg stopper hende med det samme, så jeg ved ikke hvor lang tid hun ville have forsat, til gengæld ved jeg at det "tænder" Baldur, så han begynder at humpe hende, og da jeg ikke skal have nogen ups kuld her, så er det bare no-go.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter
Jeg stopper hende med det samme, så jeg ved ikke hvor lang tid hun ville have forsat, til gengæld ved jeg at det "tænder" Baldur, så han begynder at humpe hende, og da jeg ikke skal have nogen ups kuld her, så er det bare no-go.

 

Det er klart! Det er også en lidt anden situation, når der er risiko for HOVSA-hvalpe. Hvis det ikke ligefrem er ønskeligt, ville jeg også finde en løsning, så det ikke skete...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er klart! Det er også en lidt anden situation, når der er risiko for HOVSA-hvalpe. Hvis det ikke ligefrem er ønskeligt, ville jeg også finde en løsning, så det ikke skete...

 

Det er absolut IKKE ønskeligt!

 

Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille op med 8 hvalpe, og i øjeblikket er jeg ved at gå til pga. manglende nattesøvn, og hvordan ville det ikke lige blive med 8 hvalpe :shock:

 

Så ingen hvalpe her, desuden er hun også alt for ung til det pjat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...