Hop til indhold

Film man bare SKAL se


Aslan
 Share

Recommended Posts

Kom med dem, hvad skal vi se næste gang vi lejer film?

 

Det kommer jo an på hvilken kategori det skal være....

 

Natur-/dyrefilm vil jeg anbefale den gamle Born free / Født til firhed.

Det kunne jeg godt forestille mig ville være en god film for mange herinde :vedikke:

 

Den handler om løveungen Elsa (og dens to søskende der bliver sendt til Rotterdam Zoo), som de tager til sig efter forældrene er blevet dræbt, og ender med at sætte ud i naturen igen.

De tager senere tilbage til Kenya på en uges ferie - og genser Elsa :lun:

 

De første 10 min kan ses her - resten er der også i 10 min sekvenser, men det er jo lidt besværligt.

 

Filmen er bygget på bogen af samme navn.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Finding Neverland g010.gif

 

Så den igår :lun: havde glemt hvor højt jeg elsker historien om Peter Pan og Neverland og the Lost Boys :hjerte:

 

Og den halvnye Peter Pan, den er faktisk ret præcis i fht. til bogen og det er nu rart med en ordentlig Peter Pan, selvom jeg da elsker Disneys så ER det jo ikke helt som Barrie ville den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

mine ynglingsfilm er blandt andet

 

Life is sweet, hemmeligheder og løgne - i det hele taget film af Mike Leigh :blink:

 

Der untergang, De andres liv og en miniserie der hedder The wall, the final days - alle virkelig gode tyske film!

 

og ellers synes jeg at Blooddiamond, Eastern promises, The departed er meget seværdige :blink:

 

Men jeg er jo allermest til engelske krimier, som sagen genåbnet, raseri i blodet, Tavse vidner osv. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er så ssøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød :megaked: og jeg græd :megaked: og jeg grinte :lol:

 

Me2, men det er vel ikke nogen overraskelse?! :mrgreen:

 

Jeg synes virkelig den er god, en af dem hvor handlingen også fanger, og alle de små ting der bare gør, at man kommer til at elske karaktererne!

 

Der er bare så mange gode øjeblikke - som ejer af en kontakt-glad hund, synes jeg specielt godt om denne: :blink:

 

Dug: "My name is Dug. I have just met you, and I love you."
Redigeret af n1nna
ps: Min signatur er fra filmen, hvis nogen skulle være i tvivl! =}
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Boondock Saints

 

Nuf Said!:banan:

:5up:

 

 

Af seminyere dato: Lars and the real girl. :-)

 

Den er sååå sød :klap:

 

____

 

Elsker Quentin Tarantinos film! Specielt Kill Bill 1 + 2 og Inglorious Bastards (Den er virkelig, virkelig god).

 

No country for old men

 

Up

 

Grand Torino

 

Arj, hvorfor kan jeg ikke komme på alle de fantastiske film der er!? :???: Må vende tilbage senere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Chuck Palahniuk´s

 

-Fight Club-

 

En film der på en anderledes måde fortæller om tilværelsens ulidelige lethed og at drenge / mænd derfor går til extremer for at mærke de lever.

 

For at få den dybere forståelse er det bedst at se den et par gange, så man ikke bare afskriver den som en underligt voldsfilm.

Den går dybere ind, helt ind i sindet. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...