Hop til indhold

Ghost whisper SPOILED


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg fulgte med i ghost wisper indtil et par afsnit efter hun døde og blev i live igen.

 

 

Nu zappede jeg lige, og så ham broderen.....................og så kom jeg til at tænke:

 

Er han helt vildt ond?

Og hvad sker der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay...jeg mener han er ond...men der er noget fysk ved hendes far og hans død og hvem der egentlig er hendes far :hmm:

 

Det er indviklet så vil ikke spolere det helt for dig...men tjek evt. den her side: (spoiler advarsel) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ghost_Whisperer_episodes

 

 

Jamen jeg vil gerne spoleres, eller vil gerne have at GW bliver spoleret, jeg gider nemlig ikke følge med i den, men jeg er så frygtelig nysgerrig :mrgreen:

 

Men kigger lige linket og se om der er noget nyttig viden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay spoiler:

 

 

 

 

 

 

 

Melinda begynder at drømme om den mand hendes far fik smidt i fængsel og som dræbte ham.

Ham der dræbte hendes far fik dødstraf og er jo derfor død.

Hendes far dukker så op :shock: og er IKKE død :hmm: Og Gabriel vidste at deres far levede.

 

For at gøre en lang historie kort: Hun troede hendes far var død og den hun troede var hendes far er ikke hendes far, men hendes fars "morder". Hendes far er ham der angiveligt dræbte hendes "far". Altså ham hun drømte om :hmm:

 

Gav det mening?? :blink: Tror det skal ses før det gir rigtig mening :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Fortæl fortæl, hvad ved du som vi andre ikke ved?

 

Tjaah - MEGET :mrgreen: Jim dør men vil ikke forlade Melinda, så derfor går han ind i en andens krop (En fyr der hedder Sam) og så kan han hverken huske noget fra sit eget eller Sams liv. Melinda arbejder med ham igennem nogle afsnit hvorefter han så endelig husker at han er Jim.

Så finder Melinda ud af at hun er gravid. Ved fødslen trækker babyen ikke vejret men overlever alligevel. Så går serien 5 år frem i tiden og Jim er blevet en læge. Og deres søn har større evner end Melinda :mrgreen: Der er sket maaaange ting :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaah - MEGET :mrgreen: Jim dør men vil ikke forlade Melinda, så derfor går han ind i en andens krop (En fyr der hedder Sam) og så kan han hverken huske noget fra sit eget eller Sams liv. Melinda arbejder med ham igennem nogle afsnit hvorefter han så endelig husker at han er Jim.

Så finder Melinda ud af at hun er gravid. Ved fødslen trækker babyen ikke vejret men overlever alligevel. Så går serien 5 år frem i tiden og Jim er blevet en læge. Og deres søn har større evner end Melinda :mrgreen: Der er sket maaaange ting :lun:

 

 

Se DET var noget man kunne bruge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...