Umulia Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg ved ikke om der er nogle, der kan huske dette blog-indlæg: Igen igen... Først var der den hund, der ikke kunne være alene hjemme og ødelagde dit hjem. Du skilte dig af med den. Den var 6 mdr. Så var der den hund du ikke kunne holde når I gik tur, og som legede for vildt med dine børn. Du skilte dig af med den efter et år. Forleden dag inviterede du mig over for at se din nye hvalp. En lille 8-ugers baby. Hun lå og sov da jeg kom, men du hev hende ud af kurven. Søvndrukken hang hun slapt i dine arme. Du forstod ikke at du skulle rose da hun flinkt tissede ude. I stedet skældte du ud over mudder på de små poter. Jeg kan forudsige din hunds fremtid. ...Nu er den pågældende hund aflivet, lidt over et år gammel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Mindes ikke at have læst det... Men hvor er det trist... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 mindes og fandeme en trist afslutning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Kan godt huske det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Nogle mennesker skulle nøjes med at handle hund i BR Desværre er dette jo ikke sjældent, tror vi fleste herinde har oplevet noget i den retning.. jeg har desværre oplevet det et par gange i den tidliger vennekreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 :megaked: Det er slet slet ikke til at holde ud at tænke på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aka-fo Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Nogle mennesker skulle nøjes med at handle hund i BR :5up: Hvor er jeg bare enig! Jeg kan godt huske denne blog. Og kunnu næsten genkende mønsteret fra nogle i min nærmeste familie... Trist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Ååhh nej altså Kan godt huske blog-indlægget - sad og håbede på, at du bare tegnede et billed af en tendens og ikke nogen du rent faktisk kendte - men nej, det var det så For helvede, stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jeg husker det også, og hvor er jeg ked af at høre at du fik ret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nhøpse&Walter Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Hvor er det dog bare trist! Tror mange ser ældre hunde og tænker "Ej, det vil jeg da også have", uden at vide hvor meget arbejde, sved på panden og nogle gange tårer, der kommer før det endelige resultat....ØV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Åhh nej Hun burde ikke have hund.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Trist trist Hvorfor undrer folk sig ikke over at de blive ved med at havne i samme problem :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jeg håber da sandelig, at det var sidste gang, at vedkommende anskaffede sig en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Trist trist Hvorfor undrer folk sig ikke over at de blive ved med at havne i samme problem :hmm: Det er jo også det jeg ikke fatter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Trist trist Hvorfor undrer folk sig ikke over at de blive ved med at havne i samme problem :hmm: Fordi, der er noget galt med hundene. Jeg kender også en af de ufejlbarlige. Her tror jeg dog, at manden i huset både har sagt stop og smækket pengekassen i...heldigvis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Hvorfor valgte hun at få den aflivet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Kan ikke huske den tråd... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts