Hop til indhold

Forbrydelsen?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jeg tror ikke kisten er tom. Men det er ikke Perk som ligger i den.

 

Hvad med ham den mørkhårede soldat. Kan ikke huske navnet på ham. Kan det mon være ham.?:hmm:Måske er han i virkeligheden Perk og Søgård dækker over ham, af en eller anden grund, som vi ikke ved endnu.

 

Ja måske.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja måske.:hmm:

 

Er det Said Bilal I mener?

Ham er der godt nok også noget lusk ved.

Men han var ikke udstationeret med den gruppe vel?

Har tænkt på om det kan være ham, der var den, der gik amok dernede?

 

 

Synes dog også det kunne være et fedt tvist hvis det er en af politikerne.

evt. ham fra folkepartiet. Det kunne være godt :klap:Sikke et ramaskrig, der ville blive.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke kisten er tom. Men det er ikke Perk som ligger i den.

 

Hvad med ham den mørkhårede soldat. Kan ikke huske navnet på ham. Kan det mon være ham.?:hmm:Måske er han i virkeligheden Perk og Søgård dækker over ham, af en eller anden grund, som vi ikke ved endnu.

 

Du fik ret. Jeg tror så stadig der er flere om sagen, men kun en morder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lalaalala, note til en selv, lad være med at læs hvad Gryn har skrevet når du ikke selv har set afsnittet endnu :stupid::stupid::stupid:

 

 

Vi optog det igår, og venter på at martin kommer hjem så vi kan se det :klap:

 

JA - ih altså! Fik optaget det uden lyd (elendige DVD-dims) så må vente på genudsendelsen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om der er en sammenhæng mellem hjemmeværnsfolkene og mordene. :hmm:

Tænker på Ole og dem der var med til bryllup.

 

 

Det tænkte jeg også da de nævnte han var fra hjemmeværnet, meeeeeeeen, sådan en gamel mand myrder da ikke, og en morder ville ikke være dum nok til at gifte sig ind i lunds familie :mrgreen:

 

 

Nu de næsten har fået bekræftet at der var det cevildrab, kunne det så være en bror til den cevil dræbte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gætter endnu ikke på morder, endnu. En ting er jeg sikker på det er IKKE Søgård, han er alt alt for oplagt, der til passer han ikke på profilen, han er en anelse for høj og for bred, vi har at gøre med en mindre mand, eller dame, måske? Med mindre altså at forfatter har valgt at snyde med profilen af morderen, har forfatter det, vil jeg som seer blive MEGET skuffet, da det vil ødelægge serien lidt for meget, alt andet er rimelig godt gennemført, så det tror jeg altså også den del er.

Profilen passer på Raben og Strange, endda MEGET på Strange, om end jeg ikke tror det er Strange, for Raben så ham kun som en skygge og ikke at det var Stange, så vit jeg husker (men mig og så huske...) har Raben set Stange tidligere, og reagerede ikke der.

 

Nej jeg tror den er lidt omvendt af sidst, sidst var mest oplagte en fra tinget, og altså en tæt på familien der var morder, denne gang er det en der er tæt på som er oplagt, og derfor tror jeg det er blandt de kære politikere vi skal lede, eller i det mindste et godt stygge væk fra Louise og Raben. Men igen sætte mig fast på en bestemt vil jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Jeg er SÅ spændt på at få en forklaring på Stranges skyderi. Det er næsten for tidligt, at der peges på ham, til at han kan være den endelige skurk :hmm:

 

Jeg kan næsten heller ikke vente. Er heller ikke sikker på det er ham. Var han ikke med ude ved Perks mor, heller husker jeg fejl?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for perk er ikke perk, perk er en anden perk, som så heller ikke er perk!:rolleyes:

 

Og hvorfor ved søgaard ikke noget om noget som helst ude over hvad mænd bruger ders lille soldat til :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Måske er det PET chefen :drille:

Ja måske.

Men sunes stadig Obersten virker mystisk.

Holder stadig fast i der nok kun er 1 morder, men der er flere der står bag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...