Hop til indhold

Forbrydelsen?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Synes den er bedre i år end sidste år. Tror det eneste mord, der har taget længere tid at opklare end Nanna Birk Larsens, må have været Laura Palmers ;-)

I denne sæson er der indtil videre mere action :-D

 

:5up: etteren var for langtrukken.

Efter afsnittet i morgen kan vi prøve at lægge vores bud her inde.

 

hvad er det nu han hedder ham der spilles af preben Kristensen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det sådan lidt underligt med alt det her.

 

Vagn vidste jeg efter nogle få afsnit (forbrydelsen 1), men denne gang ville jeg umiddelbart sige militær, men det er også FOR logisk, og det er ej heller terro.

 

Jeg tror vi skal have fat i en der drabte den første (dame advokaten) fordi hvis hun bragte den sag op igen, ville det gå ud over en anden, så derfor besktter morderen denne, ved at få det til at ligne noget militær halløj.........

 

 

Giver det mening? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det sådan lidt underligt med alt det her.

 

Vagn vidste jeg efter nogle få afsnit (forbrydelsen 1), men denne gang ville jeg umiddelbart sige militær, men det er også FOR logisk, og det er ej heller terro.

 

Jeg tror vi skal have fat i en der drabte den første (dame advokaten) fordi hvis hun bragte den sag op igen, ville det gå ud over en anden, så derfor besktter morderen denne, ved at få det til at ligne noget militær halløj.........

 

 

Giver det mening? :mrgreen:

 

Hvis nu Plough er tidligere officer... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vild med den! 1'eren var også god, men afsløringen fes bare helt ud - det var som at spise middag på Kong Hans og få regnbueis til dessert. :megaked:

 

Jeg håber virkelig, at slutningen på 2'eren er mere overbevisende!

Link til indlæg
Del på andre sites

^Jeg syntes, den var kanonspændende i går! Jo mere indviklet, desto bedre - MEN så skal slutningen også kunne leve op til det.

 

Så glæder jeg mig også gang på gang over de fremragende danske skuespilpræstationer. Jeg synes virkelig, at de har et utrolig højt niveau :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

^Jeg syntes, den var kanonspændende i går! Jo mere indviklet, desto bedre - MEN så skal slutningen også kunne leve op til det.

 

Så glæder jeg mig også gang på gang over de fremragende danske skuespilpræstationer. Jeg synes virkelig, at de har et utrolig højt niveau :5up:

 

:5up:enig.

 

Søgård er jeg nu gået væk fra pt, han er ikke morderen, men han ved hvad der skete dengang i Aganistan. Kan ikke lige regne ud hvorfor han er tavs omkring det.

 

Præsten er det hellere ikke, selv om vi skal tro det, efter afslutningen i går. Den er for oplagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder også limet til sofaen når forbrydelsen ruller over skærmen.

 

Sidste år fængede den slet ikke, men det skal jeg lige love for at den gør i år.

 

Jeg er meget i tvivl om hvem der er morderen. Tror, som en anden nævner, at der er rigtig mange sammensvorne men én morder.

Rabens kone synes jeg er begyndt at virke meget mistænkelig.

 

Jeg læste et sted at morderen altid er en man har mødt i det første afsnit. Oftest som en ubetydelig birolle. Prøver hele tiden at have det i baghovedet, men synes ikke det har hjulpet mig så meget indtil videre :hmm:

 

Tror i kisten er tom når de får gravet ham "Perk" op?

Det tror jeg!! Men tvivler stærkt på at han er morderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder også limet til sofaen når forbrydelsen ruller over skærmen.

 

Sidste år fængede den slet ikke, men det skal jeg lige love for at den gør i år.

 

Jeg er meget i tvivl om hvem der er morderen. Tror, som en anden nævner, at der er rigtig mange sammensvorne men én morder.

Rabens kone synes jeg er begyndt at virke meget mistænkelig.

 

Jeg læste et sted at morderen altid er en man har mødt i det første afsnit. Oftest som en ubetydelig birolle. Prøver hele tiden at have det i baghovedet, men synes ikke det har hjulpet mig så meget indtil videre :hmm:

 

Tror i kisten er tom når de får gravet ham "Perk" op?

Det tror jeg!! Men tvivler stærkt på at han er morderen.

 

 

Tror også kisten er tom. tænker lidt i om præsten i virkeligheden er Perk:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror også kisten er tom. tænker lidt i om præsten i virkeligheden er Perk:hmm:

 

Jeg tror ikke kisten er tom. Men det er ikke Perk som ligger i den.

 

Hvad med ham den mørkhårede soldat. Kan ikke huske navnet på ham. Kan det mon være ham.?:hmm:Måske er han i virkeligheden Perk og Søgård dækker over ham, af en eller anden grund, som vi ikke ved endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...