Hop til indhold

grey's hvide verden-spoiler


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Hva skete der lige for kanal 4 i går?

 

Super-spændende slutning på Grey's, og man næsten bander, når den slutter.

 

Så ser man Private Practice bagefter, hvor Bailey er med. Hun fortæller Addison sidst nye fra Seattle, og BANG.. Så røg spændingen til næste uge..

 

Synes det er lidt dårligt at de ikke lige kan sørge for, at de ikke kører over hinanden i handlingen..

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: sad og havde NØJAGTIG samme følelse :roll:

 

Sad og SKREG af tv skærmen da Greys sluttede fordi der ikke var nogen afslutning...hvem døde?? George? Izzie? Dem begge??? :confused:

 

Og så siger Bailey i Private Practice at George døde :rolleyes: TAK MIRANDA! :stupid:

 

Men så ved vi da at Stevens overlevede denne omgang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, nu skal I få spoilere :mrgreen:

 

George dør.... Izzie overlever... Izzie får gode nyheder og får at vide at hendes cancer er i ro - hun starter på arbejde igen. Mercy west og seattle grace skal slåes sammen, så der er kamp om pladserne og folk skal fyres... Det går desværre ud over Izzie, der vælger ikke at fortælle noget, men bare skrive en seddel til Alex om at hun forlader ham... Christina er frustreret over ikke at komme til at operere... Torres slutter fred med sin far... Meredith og Lexie's far bliver indlagt - han skal have en ny lever. Meredith beslutter sig for at være donor - det betyder at hun er sengeliggende, hvilket nok er pga hendes graviditet (ikke i serien men irl)...

Mener det var det bedste jeg lige kunne komme i tanke om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva skete der lige for kanal 4 i går?

 

Super-spændende slutning på Grey's, og man næsten bander, når den slutter.

 

Så ser man Private Practice bagefter, hvor Bailey er med. Hun fortæller Addison sidst nye fra Seattle, og BANG.. Så røg spændingen til næste uge..

 

Synes det er lidt dårligt at de ikke lige kan sørge for, at de ikke kører over hinanden i handlingen..

 

Hvad var det for en spænding, der røg? Izzie overlevede og O'Malley døde.. Det var da også det, jeg fik ud af slutningen på Grey's Hvide Verden..

 

Andet sagde Bailey, da ikke.. Hun havde jo også sagt at hun ville forlade sin mand.. Så der kom ingen overraskelser for mit vedkommende

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: sad og havde NØJAGTIG samme følelse :roll:

 

Sad og SKREG af tv skærmen da Greys sluttede fordi der ikke var nogen afslutning...hvem døde?? George? Izzie? Dem begge??? :confused:

 

Og så siger Bailey i Private Practice at George døde :rolleyes: TAK MIRANDA! :stupid:

 

Men så ved vi da at Stevens overlevede denne omgang :blink:

 

Jamen, hun blev da trukket tilbage fra elevatoren.. Det tog jeg som at hun overlevede.. Jeg var da ikke i tvivl:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, hun blev da trukket tilbage fra elevatoren.. Det tog jeg som at hun overlevede.. Jeg var da ikke i tvivl:-)

 

Ja, jeg var da i tvivl.. 007 så man jo slet ikke miste bevidstheden.. Izzie så jeg ikke blive trukket tilbage, bare at hun ikke sku køre med George. Det stod lidt i tågerne for mig. Ja, indtil reklamerne sluttede..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...