Hop til indhold

Ultimate Pit Bull


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil også bare gerne sige TAK allesammen d070.gif fordi I ikke hader mig, fordi jeg er lidt bange for de der "muskelhunde" :oops:

TAAAAAAAAAAAK a010.gif

 

Ærlig talt, så tror jeg sgu også at muskelhundeejere har det sådan lidt..... bob bob, når de selv møder fremmede muskelhunde når de er ude at gå tur. Grunden til at mange af os måske ikke lægger mærke til det er jo, at ejerne ikke behøver blive nervøse når de møder mindre hunde. Jeg bliver da heller ikke nervøs når min hund skal gå forbi en cavalier, sheltie eller lign.

 

Men jeg har to veninder der har hunde på over 60 kg og bare en schæfer, er nok til at gøre dem lidt utrygge. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ærlig talt, så tror jeg sgu også at muskelhundeejere har det sådan lidt..... bob bob, når de selv møder fremmede muskelhunde når de er ude at gå tur. Grunden til at mange af os måske ikke lægger mærke til det er jo, at ejerne ikke behøver blive nervøse når de møder mindre hunde. Jeg bliver da heller ikke nervøs når min hund skal gå forbi en cavalier, sheltie eller lign.

 

Men jeg har to veninder der har hunde på over 60 kg og bare en schæfer, er nok til at gøre dem lidt utrygge. :lol:

jeg bliver utryg/opmærksom når jeg går med cujo og ser en hund på 50 cm + :blink:

 

går jeg uden hund er jeg kun utryg/opmærksom hvis hunden "flagrer" fra side til side ect.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Er heller ikke så meget til andre kamphunde-ejere...for det bliver gang på gang bevist at folk ikke vil indse hvad det er de har mellem hænderne...men vi har heldigvis nogen fornuftige nogen her og til weightpull...:-D...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det skræmmende i videoen er de kræfter den hund har :shock:

- og så de klippede ører som får hunden til at se farligere (og ejerne til at se dummere) ud ...

 

Hunden ser sød og venlig og positiv og ikke mindst meget glad ud - og jeg ville ikke være bekymret for at hilse på den ... men mine hunde skulle ikke ...

 

og så blir jeg nødt til at spørge - er det normalt at man dasker til hunden når den sidder i ærmet? og hvorfor gør man det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

og så blir jeg nødt til at spørge - er det normalt at man dasker til hunden når den sidder i ærmet? og hvorfor gør man det?

 

Jeg skal ikke kunne sige helt præcis hvorfor de gør det i dette tilfælde, men inden for brugshundesport får hundene stokkeslag i forsvarsarbejdet. Dette er for at teste hundens belastbarhed i kamphandlingerne. En meget nødvendig del, men sjældent et problem for hunden. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke kunne sige helt præcis hvorfor de gør det i dette tilfælde, men inden for brugshundesport får hundene stokkeslag i forsvarsarbejdet. Dette er for at teste hundens belastbarhed i kamphandlingerne. En meget nødvendig del, men sjældent et problem for hunden. :-)

 

De gør det vel af samme grund som du gør :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg sys nu også hunden i videoen er lidt skræmmende... Men ikk fordi det er en muskelhund..

 

Bliver heller ikke anderledes skræmt end jeg bliver skræmt af bjørne man ser i fjernsynet der hapser laks der svømmer mod strømmen.. Det er trods alt mere skræmmende end at se en der er gået i hi..

 

Og to spidsmus der slås er da også mere frygtindgydende end en der spiser korn... Og hvis ikk man blev lidt skræmt/imponeret af det man ser i videoen så er ideen vel også gået lidt af at de har fået hende til at bide i alle de ting...

 

Så om det havde været en tæppetisser en en grand danois var jeg blevet lige skræmt...

 

Men jeg er også typen der lige skal se en hund an før jeg rækker hånden mod den... Men måske også fordi jeg har set så tit hva der sker med hunde hvis ejere ikke har nogen realitetssans... Så er lidt forbeholden... Tror det er meget sundt i dag..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hang-time er vældigt populært i USA og andre steder...der er ikke noget egentlig formål med det...de afholder faktisk mig bekendt også "tug-of-war" konkurrencer(tovtrækning)...

 

Men altså hunden har jo mulighed for at få rørt en del af musklerne i kroppen hvis den stadig kan nå jorden når den har fat i dækket, som når man f.eks. træner på en spring pole...:-D..

Link til indlæg
Del på andre sites

Stadig ikke forstået :genert:

Min første DdB have et bildæk til at lege med. Det har intet med potendsforlænger at gøre. Men en hel del med økomomi at gøre.

Jeg har prøvet at det bide lege tøj man kan få og intet holdt mere end 15min. Efter at have brugt et par tusind kroner på bidelege tøj som man kunne bruge på noget mere fornuftigt, så blevet det til et bildæk som holdt resten af Schafi's liv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Min første DdB have et bildæk til at lege med. Det har intet med potendsforlænger at gøre. Men en hel del med økomomi at gøre.

Jeg har prøvet at det bide lege tøj man kan få og intet holdt mere end 15min. Efter at have brugt et par tusind kroner på bidelege tøj som man kunne bruge på noget mere fornuftigt, så blevet det til et bildæk som holdt resten af Schafi's liv

Jamen min hund har et legetøjs-dæk. Dét forstår jeg godt,jeg forstår bare ikke hvorfor det er så fedt at hunden skal hænge og dingle i det,tror næppe det er ret sundt for halsmuskulaturen når den hænger der og dingler og kun holder fast med kæberne.

Det er lidt "hø hø se hvor stærk min hund er,sparker lidt bil-dæk mens min hund dingler" i mine øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
hang-time er vældigt populært i USA og andre steder...der er ikke noget egentlig formål med det...de afholder faktisk mig bekendt også "tug-of-war" konkurrencer(tovtrækning)...

 

Men altså hunden har jo mulighed for at få rørt en del af musklerne i kroppen hvis den stadig kan nå jorden når den har fat i dækket, som når man f.eks. træner på en spring pole...:-D..

 

 

*HOST* Dogfatheren kom med en mulig forklaring....:fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Vil lige spørge om noget. Vis den kan trække en bil, hvordan kan den ikke træ hendes ejer :confused:

 

 

Jeg træner weightpull...dog ikke lige med biler...hehe...men Pablo kan nok også trække hvad der svarer til en lille polo eller lignende, men det volder mig ikke problemer...:-D...det er jo en kommando de får når de skal trække...Når jeg råber "arbejd!" sætter han i gang og når jeg siger "hold!" stopper han igen...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:hehe....har aldrig prøvet ikke at kunnet holde Pablo, men altså kan godt forestille mig at en lille kvinde på 50kg(det halve af mig) kunne blive slæbt afsted...:mrgreen:

mig 61,5 kg (det halve er vigtigt), cujo 35 kg rå muskel , han har kun trukket mig "omkuld"=tabe nogle skridt og det var på skovunderlag med en masse blade :fornaermet:

 

men hvis han ville kunne han nok godt :hmm: men så får han ikke en haps jo, så bedre at lade være

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
mig 61,5 kg (det halve er vigtigt), cujo 35 kg rå muskel , han har kun trukket mig "omkuld"=tabe nogle skridt og det var på skovunderlag med en masse blade :fornaermet:

 

men hvis han ville kunne han nok godt :hmm: men så får han ikke en haps jo, så bedre at lade være

 

 

hehe....ville jeg godt have set..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...